پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۳۱۵۵۱۲
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۹
جعفر ربیعی مدیر عامل هلدینگ خلیج فارس از عرضه بوعلی طی روزهای آینده خبر داد و گفت: سه شرکت بوعلی، اروند و بندر امام آماده ورود به بورس هستند.
شعار سال: مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس از عرضه بوعلی طی روز‌های آینده خبر داد و با اشاره به اینکه سه شرکت بوعلی، اروند و بندر امام آماده ورود به بورس هستند، گفت: قیمت‌گذاری بوعلی انجام شده و در بورس پذیرش و نماد آن درج شده و اکنون منتظر عرضه از سوی بورس هستیم که به زودی تا دو هفته آینده این عرضه صورت می‌گیرد.

طبق گزارش کانال عرضه اولیه، وی با اشاره به اینکه در مرحله اول ۱۲ درصد از سهام بوعلی برای عموم عرضه می‌شود و ۳ درصد از این سهام هم به صندوق‌های سرمایه‌گذاری تعلق می‌گیرد، افزود: در نظر داریم در صورت شرایط مناسب بازار ۳ درصد دیگر را هم ظرف دو ماه بعد از عرضه اولیه عرضه کنیم.

ربیعی با اشاره به اینکه اروند نیز پذیرش شده و به احتمال زیاد طی همین هفته قیمت عرضه آن در هلدینگ تصویب می‌شود، ادامه داد: به‌فاصله دو تا سه هفته بعد از بوعلی ۱۲ درصد از سهام اروند نیز عرضه خواهد شد. به گفته وی، پتروشیمی اروند غول پی‌وی‌سی کشور و منطقه است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از تجارت نیوز، تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹، کدخبر: ۴۹۶۸۱۲، tejaratnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین