پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۵۹۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۴
ابتکار مجوز پهنه مسکونی خیریه حضرت زینب (س) را که به نام مادرش ثبت شده تبدیل به مجتمع اداری - تجاری می‌کند و با این کار ارزش ملک خود را چندین برابر افزایش می‌دهد.
شعارسال: معصومه ابتکار رئیس سازمان حفاظت و محیط زیست خیریه‌ حضرت زینب (س) که به نام مادرش ثبت شده را با سوءاستفاده از موقعیت شغلی خود تغییر کاربری داده و خودش نیز در آنجا به فعالیت‌هایش ادامه می دهد.

خیریه حضرت زینب (س) در اقدسیه واقع در منطقه یک شهرداری تهران قرار دارد. کاربری این خیریه باغ بود که طی لابی‌های صورت گرفته و استفاده خانم ابتکار از موقعیتش در کمیسیون ماده 5 تغییر کاربری داده و تبدیل به پهنه مسکونی می‌شود.

عضو اصلاح‌طلب سابق شورای شهر در یک حرکت دیگر مجوز پهنه مسکونی خیریه حضرت زینب (س) را که به نام مادرش ثبت شده تبدیل به مجتمع اداری - تجاری می‌کند و با این کار ارزش ملکش را چندین برابر افزایش می‌دهد.

بر اساس این گزارش، وقتی پهنه‌‌ای اداری - تجاری می‌شود باید 60 درصد آن زیر سطح اشغال برود اما خانم رئیس با استفاده از نفوذ خود صد درصد زمین را زیر سطح اشغال برده و یک طبقه همکف این خیریه را تبدیل به پاساژ می‌کند.

گفته می‌شود ابتکار کارهای اقتصادی خود را به نام خیریه حضرت زینب (س) انجام می‌دهد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی 598، تاریخ انتشار: جمعه 4 مهر 1395، کدخبر: ۳۹۴۷۴۹، www.598.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۱
0
0
سکوت خانم ابتکار برایمان بشدت جذاب است
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین