پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۶۰۹۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۸
آیا واقعا در برخی شهر‌های استان سیستان و بلوچستان نان بصورت قسطی عرضه می‌شود؟ موضوعی که خبرنگاران صدا و سیما به دنبال پاسخ این سوال به نانوایی‌های سطح استان سر زدند وموضوع را بررسی کردند.
شعار سال:آیا واقعا در برخی شهرهای  استان سیستان و بلوچستان نان بصورت قسطی عرضه می شود ؟موضوعی که خبرنگاران صدا و سیما به دنبال پاسخ این سوال به نانوایی های سطح استان سر زدند  وموضوع را بررسی کردند .

تعداد بازدید : 22

و اما باید دید واکنش ها به این گزارش چگونه بوده است .گویا برخی شهروندان ذکر کرده اند که ؛ دو خبرنگار صداوسیما در زابل و قصرقند در سیستان‌وبلوچستان، به دوسه نانوایی سر زده‌اند و با چند رهگذر مصاحبه‌ گرفته‌اند تا ثابت کنند خبر فروش «قسطی و نسیه» نان در شهرهای این استان دروغ است!

 از صداوسیما باید پرسید آیا نانوایی‌های دیگری در آن‌ شهرها نیست و تنها همین یکی دو نانوایی در دو شهر مزبور وجود دارند؟ اصلا باید پرسیده با چه سابقه نیکویی، ما باید حرف صداوسیما را قبول کنیم و نه خبر رسانه‌های دیگر را ؟!

 تجارت نیوز خبر داده‌‌بود «در زابل سیستان و بلوچستان؛ رودان هرمزگان و دشتی بوشهر نانوایی‌هایی، نان را قسطی می‌فروشند  و برخی‌شان کارت ملی مشتری‌ها را گرو گرفته‌اند و برخی فقط به نوشتن اسم و بدهی بسنده کرده‌اند.»
 

اختصاصی پایگاه تحلیلی-خبری شعارسال
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
0
0
دمتون گرم که تو خبر های اختصاصی تون همیشه به رد و یا اثبات شایعات می پردازید تا ذهن مردم بیش از این درگیر نشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
0
0
خداییش برای چی باید این همه شایع درست کنیم برای خودمون و بر علیه خودمون؟ بازدید ؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین