پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۶۲۳۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۷
بر این اساس، متقاضیان بهره‌مندی از این تسهیلات و یا صاحبان امتیازی که ثبت‌نام آن‌ها تکمیل نشده است می‌توانند با مراجعه به سامانه تحفه، نسبت به ثبت‌نام و یا تکمیل مدارک خود اقدام کنند.

شعار سال: معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در فراخوانی اعلام کرد: تسهیلات حمایتی قرض‌الحسنه ویژه کسب و کارها و فعالان بخش فرهنگ و هنر در مرحله نخست، به روزنامه‌ها، فصلنامه‌ها، دوفصلنامه‌ها و سالنامه‌های خصوصیِ متقاضی قابل پرداخت است.

بر این اساس، متقاضیان بهره‌مندی از این تسهیلات و یا صاحبان امتیازی که ثبت‌نام آن‌ها تکمیل نشده است می‌توانند با مراجعه به سامانه تحفه، نسبت به ثبت‌نام و یا تکمیل مدارک خود اقدام کنند.

در این فراخوان آمده است:

نظر به تشکیل نخستین جلسه کارگروه اعطای تسهیلات حمایتی بخش فرهنگ (رسانه‌ها) و با عنایت به فراخوان قبلی و محدودیت‌های کرونایی اخیر، مهلت ثبت‌نام تسهیلات کم‌بهره تا تاریخ ۲۹ آذرماه سال جاری اعلام می‌شود.

بر این اساس، متقاضیان دریافت این تسهیلات و یا صاحبان امتیازی که ثبت‌نام آن‌ها به طور ناقص انجام شده است می‌توانند با مراجعه به سامانه تحفه به نشانی الکترونیکی طرح تحفه  نسبت به ثبت‌نام و یا تکمیل مدارک خود اقدام کنند.

 این آخرین فرصت برای دریافت تسهیلات کم‌بهره برای گروه مذکور است و به درخواست‌هایی که پس از این تاریخ برسد، به هیچ وجه ترتیب اثر داده نخواهد شد.

صاحبان امتیاز به منظور ثبت درخواست خود به نکات زیر توجه کنند:

رسانه‌های واجد شرایط برای بهره‌مندی از تسهیلات کم‌بهره، می‌بایست پس از ورود به سامانه تحفه، کاربرگ معاونت مطبوعاتی را از بخش اطلاعات (مدارک مورد نیاز برای دریافت تسهیلات صندوق کارآفرینی امید)، بارگیری و پس از تکمیل و خوداظهاری امتیازات درج شده، نسبت به بارگذاری آن در صفحه پیوست طرح، اقدام نمایند.

لازم به ذکر است: بارگذاری اسنادی که مطابق خوداظهاری، به آن استناد ‌شده (لیست بیمه پرداختی، اجاره نامه و ...) در بخش پیوست طرح ضروری است.

همچنین بارگذاری طرح توجیهی رسانه که شامل منابع مالی موجود و مورد نیاز، افراد شاغل و ظرفیت‌های اشتغال، وضعیت هزینه‌کرد و برآورد مالی رسانه، تخمین خسارات ناشی از بحران بیماری کرونا و ... است نیز در این بخش لازم است.

برای رفع ابهام و کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با چگونگی دریافت تسهیلات حمایتی، شماره تلفن ۸۴۰۹۵۱۵۷-۰۲۱ و ۰۹۲۲۶۵۴۵۸۱۵ برای مدیران رسانه‌ها و شماره تلفن ۸۸۰۰۴۱۸۴-۰۲۱ برای مدیران کانون‌های آگهی و تبلیغاتی آماده پاسخ‌گویی هستند.

این اقدام بخشی از حمایت‌های معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی برگزار نشدن نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران پس از شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی است. پیش از این نیز معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ با برگزاری طرح تابستانه کتاب، تسویه سریع کتاب‌های خریداری شده از ناشران، تسریع در توزیع کاغذ دولتی میان ناشران، خرید کتاب از ناشران استانی و تمدید تفاهم‌نامه با شرکت پست جمهوری اسلامی ایران برای ارسال محموله‌های فرهنگی(کتاب) تلاش کرد تا از ناشران و حلقه‌های مرتبط با نشر حمایت کند.  به‌منظور حمایت از صنوف فعال فرهنگی، هنری، رسانه‌ای و حفظ فرصت‌های شغلی و رونق صنایع فرهنگی، تسهیلات حمایتی کم‌بهره با عاملیت صندوق کارآفرینی امید اعطا می‌شود.

 

 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹، کد خبر:۳۰۳۲۳۷، irna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
0
0
ایجاد سامانه های جدید باعث شده کار مخاطب به سرعت راه بیفته
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین