پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۶۴۲۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۴
مدیرکل برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان: البرز در عرصه‌های مختلف دارای سازمان‌های مردم‌نهاد فعال است که با توجه به مهاجرپذیر بودن این استان سعی کردیم تا این سازمان‌ها را گسترش دهیم.

شعار سال: اعظم کریمی بعد از ظهر چهارشنبه در برگزاری مراسم اختتامیه فیلم کوتاه تدبیر زندگی که در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان البرز برگزار شد، اظهار کرد: استان البرز پیشتاز در راه‌اندازی و فعالیت سازمان‌های مردم‌نهاد بوده و ظرفیت‌های زیادی در این زمینه دارد.

وی افزود: البرز در عرصه‌های مختلف دارای سازمان‌های مردم‌نهاد فعال است که با توجه به مهاجرپذیر بودن این استان سعی کردیم تا این سازمان‌ها را گسترش دهیم.

فعالیت ۸ مرکز فعال برای آموزش‌های پیش از ازدواج و طلاق در البرز

مدیرکل برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان یکی از سیاست‌های وزارت ورزش و جوانان را در بخش خانواده در خصوص توسعه مراکز تخصصی ازدواج عنوان کرد و افزود: در البرز هشت مرکز فعال برای آموزش‌های پیش از ازدواج و طلاق وجود دارد و سه مرکز در آستانه دریافت مجوزند.

وی ادامه داد: تا پایان سال ۱۴۰۰ هفت مرکز دیگر به مراکز تخصصی ازدواج با توجه به جمعیت استان البرز و قشر جوان اضافه می‌شوند.

کریمی در خصوص برگزاری دوره‌های آموزشی در کشور تصریح کرد: سازمان‌های مردم‌نهاد استان البرز در سطوح ملی شرکت کردند و سعی کرده‌ایم از ظرفیت آنها به نحو احسن استفاده کنیم و کارگاه آموزشی پیش از شیوع کرونا برگزار می‌شد.

وی خاطرنشان کرد: با شیوع این ویروس، کلاش‌ها و کارگاه‌ها در بستر فضای مجاری در حال برگزاری هستند و از تمامی دستگاه‌های مختلف انتظار داریم که با اداره‌کل ورزش و جوانان در جهت اجرای طرح‌های اثرگذار همکاری‌های لازم را داشته باشند.

طرح‌های حوزه جوانان بر اساس نیازسنجی از مناطق مختلف استان باشد

مدیرکل برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: طرح‌های حوزه جوانان باید بر اساس نیازسنجی از مناطق مختلف استان باشد و امیدواریم با حضور نیروهای جوان و تخصصی در مجمع جوانان استان فعالیت‌های اثرگذار را شاهد باشیم و طرح‌هایی که در حوزه آسیب‌های اجتماعی و خانواده ارائه شوند را حمایت می‌کنیم.

وی یکی از دیگر برنامه‌های حوزه خانواده را طرح ملی فیلم کوتاه با عنوان تدبیر زندگی عنوان و متذکر کرد: البرز میزبان در اجرای این برنامه ملی بوده که با هدف حمایت از فیلم‌سازان جوان، به کشف هنر و استعدادهای آنان پرداختیم و امیدواریم که در بخش سوم برگزاری این جشنواره البرز همچنان میزبان برگزاری آن باشد.

 

 

 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 20 آذر1399، کد خبر: -، mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
0
0
اتفاقا این سازمان ها در کنار دلت میتونن فعالیت های خوبی از خودشون ارائه بدن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
0
0
من نمیدونم چرا عده ای با وجود این سمن ها نگران میشن؟ از خیر رسانی بدشون میاد شاید
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین