پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۷۵۶۲
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۶
یک کانون جدید بیماری آنفلوانزای فوق‌حاد پرندگان در استان تهران، شهرستان ملارد، شهرک جعفریه در یک واحد خانه‌باغ به تعداد ۱۰ قطعه طیور بومی شناسایی شد ...
شعار سال: یک کانون جدید بیماری در استان تهران، شهرستان ملارد، شهرک جعفریه در یک واحد خانه‌باغ به تعداد ۱۰ قطعه طیور بومی شناسایی که بلافاصله نسبت به معدوم‌سازی و دفن بهداشتی لاشه‌ها اقدام گردید.

بر اساس عملیات انجام گرفته رصد و پایش برنامه ملی کنترل بیماری آنفلوانزای فوق‌حاد پرندگان، یک کانون جدید بیماری در استان تهران، شهرستان ملارد، شهرک جعفریه در یک واحد خانه‌باغ به تعداد ۱۰ قطعه طیور بومی شناسایی که بلافاصله نسبت به معدوم‌سازی و دفن بهداشتی لاشه‌ها اقدام گردید.

بر اساس این اطلاعیه در همین ارتباط و با هدف جلوگیری از شیوع بیماری در کشور از تمامی هموطنان محترم تقاضا شده است ضمن محصور نمودن طیور بومی و قطع ارتباط آنان با پرندگان آزاد پرواز، نسبت به ضدعفونی جایگاه نگاهداری آن‌ها و خودداری از خرید طیور از فروشندگان دوره‌گرد اقدام نموده و هرگونه تلفات غیرمتعارف طیور را به نزدیک‌ترین مراکز دامپزشکی و یا خانه‌های بهداشت اطلاع‌رسانی نمایند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از حکیم‌مهر، تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹، کدخبر: ۶۱۵۴۱، hakimemehr.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین