پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۸۳۸۶
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۵
کیهان می‌نویسد: تجربه ۶۰ ساله نشان می‌دهد امریکا هیچ گاه دوست ما نبوده و دشمن قطعی ملت ایران است و در این موضوع فصل الخطاب «ولی فقیه» است.
شعار سال: اگر همین امروز نظرسنجی شود، دستکم ۹۵ درصد شهروندان ایرانی، در اینکه آمریکا دشمن است و نباید تسلیم آن شد، تردیدی ندارند و این یک مسئله بسیار مهم است که باید قدر آن دانسته شود چرا که خود این «اتفاق‌نظر ملی»، منشأ قدرت ایران در برابر غرب است و مهم‌ترین سلاح بازدارنده ما در برابر آمریکا.
در اینجا به هیچ وجه، دوصدایی و تجویز آن جایز نیست و نمی‌توان آن را پذیرفت. این یک بخش ماجراست و آن وحدت حول محور موضوع است. یک بخش دیگر ماجرا، محوریت «فصل‌الخطاب» است که بتواند در شرایط مختلف و دگرگونی‌ها، راه را نشان دهد و از دسته‌دسته شدن مردم که به تعبیر قرآن سبب فشل شدن آنان می‌شود، جلوگیری کند. این فصل‌الخطاب، «ولی فقیه» است که جنبه مشروعیت الهی آن برای شیعیان معلوم است و شهادت جمع کثیری از فق‌های امین بر صلاحیت و توانمندی او، حجت را تمام کرده است. علاوه‌بر آن چنین صلاحیتی طی حدود ۶۰ سال -‌از ۱۳۴۱ تا ۱۳۹۸- به تجربه درآمده و عینی شده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی انتخاب، تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۹، کد خبر: ۵۹۱۴۷۷، www.entekhab.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسینی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
0
0
اين دوستمون دقيقا داره درست ميگه وقتي امريكايي ها گرگ هستن مذاكره باگرگ چيزي جز تسليم نيست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
0
0
البته این که آقای شریعتمداری خودش رو عقل کل مردم می‌دونه هم تو این اظهار نظر بی تاثیر نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
0
0
طبق چه اماري اخه! از كجا اوردن اين امار رو تنها خدا ميدونه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
0
0
بستگي داره اين ها منظورشون از دشمني و حتي منظورشون از مردم ايران دقيقا چي بوده باشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین