پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۸۷۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴
فرماندار درمیان گفت: اقدامات برای راه اندازی کامل کارخانه سیمان باقران در حال انجام است و قطعا تا چند ماه آینده و قبل از پایان سال 95 این کارخانه به بهره برداری خواهد رسید.
شعارسال: محمد بشیری زاده فرماندار ؛ در خصوص کارخانه سیمان باقراد اظهارکرد: اقدامات برای راه اندازی کامل این کارخانه در حال انجام است و قطعا تا چند ماه آینده و قبل از پایان سال 95 این کارخانه به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: این کارخانه یکی از پروژه های شاخص است که بهره برداری از آن در اولویت است.

فرماندار درمیان گفت: قبلا مشکل این کارخانه تامین سرمایه درگردش از طریق بانک کشاورزی بود؛ که خوشبختانه این بانک هم اختلافات را کنار گذاشته و برای انجام کار اعلام آمادگی کرده است.

بشیری زاده تصریح کرد: در حال حاضر مهم ترین خواسته ما بازگشایی بازارچه های مرزی بخصوص میل 73 است؛ چرا که هدف از راه اندازی کارخانه در این منطقه صادرات سیمان است و باید صادرات ز طریق این بازارچه انجام شود.

وی با اشاره به اینکه باید در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل بحث صادرات را عملی کنیم افزود: همه مسئولان باید در این خصوص تلاش کنند تا بتوانیم جایگزین خوبی به جای نفت داشته باشیم.

فرماندار درمیان تاکید کرد: مهم ترین دغدغه ما از راه اندازی کامل این کارخانه، بحث اشتغال است که در صورت تحقق برای 800 نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم شغل ایجاد خواهد شد و گره گشایی در خصوص موضوع بیکاری منطقه خواهد بود.

بشیری زاده تصریح کرد: همچنین اعضای هیئت مدیره کارخانه هم از بومی های استان هستند و در جهت به کارگیری نیروهای بومی مصمم ترند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی خاورستان، تاریخ انتشار: پنجشنبه 15 مهر 1395، کدخبر: 67636، www.khavarestan.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
0
0
سیمان باقران حالا حالاها نمی تونه به تولید برسه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین