پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۹۱۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۷
مدیر کل فرودگاه های استان گلستان گفت: با رایزنی های انجام گرفته از سوی مسئولین استانی و شهرستانی، پروازهای فرودگاه کلاله از 28 مهرماه از سرگرفته می شود و استمرار این پروازها به استقبال مردم شهرستان و شهرهای همجوار بستگی دارد.
شعارسال: رامین آذری در حاشیه بازدید از فرودگاه کلاله در گفتگویی اختصاصی با بیان اینکه برای برقراری پروازهای فرودگاه کلاله تمام زمینه ها مهیا است، گفت: با رایزنی های مسئولین استانی و شهرستانی، پروازهای فرودگاه کلاله از 28 مهر ماه از سر گرفته می شود.

وی افزود: پروازهای فرودگاه کلاله به این صورت است که این پروازها در روزهای شنبه و چهارشنبه ساعت 11 صبح به مقصد تهران و ساعت 13 از تهران به مقصد کلاله انجام می شود.

مدیرکل هواپیمایی استان گلستان گفت: در حال حاضر برای پروازهای این فرودگاه از هواپیمای آنتنوف 74 استفاده می کنیم و با توجه به رایزنی هایی که با مسئولین کشوری انجام شده است، در صورت ورود هواپیماهای جدید به کشور، هواپیمای جدید جایگزین این هواپیما خواهد شد.

آذری تاکید کرد: استمرار پروازهای فرودگاه کلاله بستگی به استقبال مردم دارد و در این خصوص تمهیداتی نیز شامل کاهش نرخ کرایه به 145 هزار تومان و تخفیف 5 درصدی برای شرکت هایی که مستقیما وارد مذاکره شوند، خواهیم داشت.

وی در پایان گفت: شرکت های هواپیمایی براساس درآمد، هزینه ای فعالیت می کنند و با توجه به اینکه 54 فرودگاه زیر نظر شرکت هواپیمایی فعال هستند، بسیاری از این فرودگاه‌ها سوددهی لازم را ندارند و در خصوص اعتبارات نیز نگاه، نگاه کشوری و خدمات رسانی به مردم کل کشور است و در خصوص اختصاص اعتبار برای فرودگاه کلاله و گرگان نیز، مسئولین کشوری مساعدت های لازم را خواهند داشت.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، تاریخ انتشار: پنجشنبه 15 مهر 1395، کدخبر: 915780، www.dana.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۵:۳۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۸
0
0
مگه کلاله هم فرودگاه دارده؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین