پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۹۳۹۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۸
طی تفاهم نامه‌ای بین وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری خط اعتباری ۲۳۰ میلیارد تومانی برای شرکت‌های دانش بنیان جوانان و مراکز نواوری بخش تعاون ایجاد شد.

شعار سال: ظهر امروز مراسم افتتاحیه اولین مرکز نوآوری بخش تعاون و اندیشکده تعاون و همچنین انعقاد تفاهم‌نامه خط اعتباری ۲۳۰ میلیارد تومانی برای شرکت های دانش بنیان جوانان و مراکز نوآوری بخش تعاون با حضور شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سورنا ستاری معاون علمی رییس جمهور، محمد کبیری معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، محمدرضا پورابراهیمی رییس کمیسیون اقتصادی مجلس و مهدی عیسی‌زاده رییس کمسیون اجتماعی مجلس برگزار شد.

محمد کبیری معاون تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این مراسم با بیان اینکه این مرکز یک کار تیمی موفق با همکاری اعضای بانک توسعه تعاون، صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون و.. بوده اظهار کرد: ما طی این مدت توانستیم سامانه جامع هوشمند بخش تعاون را راه اندازی کنیم و حالا این بخش تبدیل به اتاق شیشه‌ای شده که اعتماد مردم را مجدد احیا کرده است.

کبیری افزود: به دنبال ایجاد پنجره واحد الکترونیک بخش تعاون هستیم و سامانه جامع درحال حاضر تصویب شده است و فاز دوم آن در دهه فجر افتتاح خواهد شد.

کبیری با بیان اینکه توسعه نوآوری و حمایت هدفمند از تعاونی‌ها رویکرد دوم ما بود که امروز یکی از اصلی‌ترین نقاط عطف آن به وقوع پیوست، افزود: با همکاری جهاد دانشگاهی توانستیم شبکه بزرگی از اساتید دانشگاهی تشکیل دهیم تا در نهایت یک اتاق فکر بزرگی را در سطح کشور داشته باشیم.

معاون وزیر تعاون با بیان اینکه توانستیم پنجره واحد خدمات برای تعاونی‌ها اعم از ارائه تسهیلات، مشاوره تعلیم اجتماعی، آموزش‌های ارزی، مشاوره‌های حقوقی و پیشخوان دولت ایجاد کنیم و این خدمات را به تعاونی‌ها ارائه دهیم، گفت: ما امکان ایجاد صندوق‌های خطرپذیر را ایجاد کردیم و توانمندسازی تعاونی‌ها را از طریق آموزش‌های آنلاین و حضور استارتاپ‌ها دنبال کردیم تا در نهایت کار‌های جدیدی در بحث توسعه دولت الکترونیک ایجاد کنیم.

کبیری تصریح کرد: برگزاری اولین مجمع الکترونیکی بخش تعاون  موفقیت آمیز بود که در آینده توسعه پیدا خواهد کرد و در حال حاضر با کمک شرکت‌های دانش بنیان اولین شتاب دهنده بخش تعاون را مستقر کردیم.

او با بیان اینکه زیست بوم نوآوری و فناوری بخش تعاون با کمک همه متولد شد و کار خود را آغاز کرد تا سرعت خدمات رسانی به تعاونی‌ها بالا باشد، تصریح کرد: ما برای افتتاح این اندیشکده ۲۶ بار شکست خوردیم، اما باز تلاش کردیم تا بالاخره موفق شدیم.

کبیری ادامه داد: از نمایندگان مجلس شورای اسلامی درخواست کمک داریم تا مواد قانونی که به تعاونی‌ها کمک میکند اجرایی و عملیاتی شود و اگر نیاز به اصلاح دارند سریع‌تر اصلاح شوند.

همچنین در این مراسم طی تفاهم نامه‌ای بین وزارت تعاون کار و‌ رفاه اجتماعی و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری خط اعتباری ۲۳۰ میلیارد تومانی برای شرکت های دانش بنیان جوانان و مراکز نواوری بخش تعاون ایجاد شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از تابناک، تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۹، کدخبر: tabnak.ir، ۱۰۲۴۲۹۹
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
0
0
این بودجه به نظر خود اقایون کم نیست؟ اون هم برای شرکت های دانش بنیان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
0
0
شرکت های دانش بنیان در ایران به هیچ عنوان نباید این همه فشل و بی برنامه و بی جهت حرکت کنن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین