پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۹۸۶
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۳
شهردار بهشهر گفت: وعده‌های مسئولان مربوطه با این تصور که اگر بناهای تاریخی در اختیار شهرداری قرار گیرد، جنایت است، بی‌نتیجه مانده است.
شعارسال: حمیدآزموده طی گفت‌وگویی در خصوص وضعیت بناهای تاریخی شهرستان بهشهر گفت: متاسفانه با توجه به پیگیری‌های متعدد دربخش گردشگری، وعده‌های مسئولان مربوطه با این تصور که اگر بناهای تاریخی دراختیار شهرداری قرار گیرد، جنایت است، بی‌ثمر مانده که البته این نظر یک اشتباه استراتژیک است.

وی با بیان اینکه برای نگهداری بنای تاریخی 80 هزار مترمربعی پارک ملت سالانه بیش از 10 میلیارد ریال هزینه می‌کنیم، افزود: شهرداری تاکنون برای حراست و نگه‌داری از این بنای تاریخی و فضای سبز موجود و درختانی قدیمی با در اختیار داشتن امکانات و نیروی انسانی تمام تلاش خود را کرده است، در حالی که سایر دستگاه‌ها قادر به نگه‌داری فضای سبز ورودی محل کار خود نیستند.

شهردار بهشهر خاطرنشان کرد: کوتاه کردن دستان شهرداری برای در اختیار داشتن و رسیدگی به املاک تاریخی، نتیجه‌ای مانند چشمه عمارت، که متاسفانه هیچ بهره‌برداری از این ظرفیت گردشگری و تاریخی نشده است دارد، در حالی که شهرداری با مالکیت بناهای تاریخی اگر درآمدزایی کند، درآمد آن صرف امورات گردشگری و خدماتی در شهر می‌شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، تاریخ انتشار: شنبه 19 تیر 1395، کدخبر: 811781، www.dana.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین