پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۰۳۲۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۸
مقصود اسعدی سامانی گفت: در یکی، دو ماه اخیر به دلیل اعمال فاصله‌گذاری اجتماعی در ناوگان هوایی، شرکت‌های هواپیمایی با ضرر و زیان بسیار زیادی مواجه شدند و در آستانه ورشکستگی قرار دارند.
شعار سال: دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی گفت: شرکت‌های هواپیمایی به دلیل کاهش چشمگیر ظرفیت‌های مسافری در آستانه ورشکستگی قرار گرفته‌اند.

مقصود اسعدی سامانی دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی از درخواست اخیر شرکت‌های هواپیمایی به رئیس‌جمهوری مبنی بر لغو فاصله‌گذاری اجتماعی و محدودیت‌های ۶۰ درصدی در ناوگان هوایی خبر داد و گفت: در یکی، دو ماه اخیر به دلیل اعمال فاصله‌گذاری اجتماعی در ناوگان هوایی، شرکت‌های هواپیمایی با ضرر و زیان بسیار زیادی مواجه شدند و این امر باعث شد تا بسیاری از این شرکت‌های هواپیمایی در آستانه ورشکستگی قرار بگیرند.

او ادامه داد: بسیاری از مدیران و روسای شرکت‌های هواپیمایی معتقد هستند که ادامه این کار منجر به ورشکستگی شرکت‌های هواپیمایی می‌شود و امیدواریم هرچه سریع‌تر اقدامات لازم درباره لغو این فاصله‌گذاری اجتماعی صورت گیرد.

شرکت‌های هواپیمایی خواستار لغو فاصله‌گذاری اجتماعی در پروازها هستند
دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی توضیح داد: در هیچ یک از بخش‌های هواپیمایی جهان فاصله‌گذاری اجتماعی وجود ندارد؛ چرا که هر سه دقیقه یک بار سیستم تهویه هوا در داخل ناوگان هوایی تغییر می‌کند و هوای جدید وارد ناوگان می‌شود.

این در حالی است که بسیاری از مسافرانی که در ناوگان هوایی سوار می‌شوند در ناوگان درون شهری از جمله اتوبوس، مترو و تاکسی در کنار یکدیگر می‌نشینند و این دستور‌العمل‌ها و شیوه‌ نامه‌های بهداشتی رعایت نمی‌شود.

سامانی بیان کرد: در آبان ماه امسال شاهد کاهش ۴۹ درصدی مسافر در پروازهای داخلی نسبت به مدت مشابه سال ۹۸ بودیم که این محدودیت ۶۰ درصدی نقش بسیار موثری در کاهش مسافران داخلی داشته است.

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی بیان کرد: دولت برای اجرای این محدودیت ۶۰ درصدی هیچ خسارت و یا هزینه‌ای در نظر نگرفته است، این در حالی است که از ابتدای سال تسهیلاتی برای شرکت‌های هواپیمایی در نظر گرفته شده اما هنوز دو شرکت هواپیمایی نتوانستند این تسهیلات را دریافت کنند.

او اظهار کرد: تسهیلاتی که تاکنون دولت پرداخت کرده مربوط به خسارت‌هایی است که در ابتدای سال به شرکت‌های هواپیمایی وارد شده اما این محدودیت‌های ۶۰ درصدی میزان خسارت‌ها را بسیار افزایش داده است.

به گفته دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی در بسیاری از ناوگان‌های هوایی فاصله‌گذاری اجتماعی به ۵۰ درصد هم می‌رسد که این موضوع باعث خسارت چشمگیر در این حوزه شده است.

هنوز لغو سایر پروازهای خارجی به ما ابلاغ نشده است
سامانی در پایان درباره آخرین اخبار از لغو سایر پروازهای خارجی به دلیل شیوع ویروس کرونای انگلیسی گفت: تاکنون لغو سایر پروازهای خارجی به ما ابلاغ نشده و تنها پروازهای لندن توسط ستاد ملی مبارزه با کرونا لغو شده‌اند اما شرکت‌های هواپیمایی آمادگی دارند که سایر پروازهای خارجی را در صورت دستور ستاد ملی مقابله با کرونا لغو کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی گسترش، تاریخ انتشار: 13 دی 1399، کد خبر: 145224،  www.gostaresh.news

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
0
0
اين ها به مردم بد كردن هم در زمينه بازگشايي هاشون هم در زمينه كاهش قيمت ها
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
0
0
اين دوستمون داره راست ميگه من حس ميكنم اه مردم اين هارو گرفته :))
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
0
0
نبايد بذاريم هيچ جوره اين شركت ها به گل بشينن خيلي در زمينه اقتصادي اسيب مي بينيم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین