پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۰۷۳
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳
بنا بر اعلام مسئول واحد تاکسیرانی شهرداری ماسال، کرایه مسیر ماسال-شاندرمن و بعکس بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر ماسال، 750 تومان است و اخیرا هیچگونه افزایشی صورت نگرفته است.
شعارسال: در روزهای اخیر برخی راننده های مسیر ماسال-شاندرمن اقدام به افزایش کرایه کرده اند.

کرایه ای که تا پیش از این ۸۰۰ تومان از مسافرین گرفته می شد، در روزهای اخیر از سوی برخی رانندگان به هزار تومان افزایش یافته است.

جهت بررسی قانونی بودن این مورد با واحد تاکسیرانی شهرداری ماسال تماس گرفتیم.

بنا بر اعلام مسئول واحد تاکسیرانی شهرداری ماسال، کرایه مسیر ماسال-شاندرمن و بعکس بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر ماسال، ۷۵۰ تومان است و اخیرا هیچگونه افزایشی صورت نگرفته است.

بر این اساس مسافرینی که از دریافت کرایه بیش از مبلغ قانونی اعتراض دارند می توانند از طریق تماس با واحد تاکسیرانی شهرداری ماسال به شماره ۵۹۳۱ و یا شماره شهرداری ماسال ۲۲۶۰ و ۲۲۶۱ شکایت خود را از رانندگان خاطی اعلام کنند.

گفتنی است تعدادی از شهروندان ماسال و شاندرمن ضمن ارتباط با این پایگاه خبری، نسبت به افزایش غیر قانونی کرایه ها و تحمیل هزینه علی الخصوص بر دانش آموزان و اقشار کم در آمد گلایه داشتند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، تاریخ انتشار: دوشنبه 12 مهر 1395، کدخبر: 912244، www.dana.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین