پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۳۲۰۸۶۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۸
بانک مرکزی در نامه‌ای به بانک آینده خواستار ابطال فروش بخشی از سهام شرکت توسعه بین‌الملل ایران‌مال به شرکت حامی کیان‌سازه شد.
شعار سال:بانک مرکزی یک روز بعد از اعلام خبر فروش ۳۵ درصد از سهام ایران‌مال از طریق مزایده توسط بانک آینده در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که این واگذاری مورد تأیید این بانک نیست.
تعداد بازدید : 13
در مکاتبه بانک مرکزی و بانک آینده ضمن تأکید مجدد بر لزوم رعایت مقررات و ضوابط ابلاغی، تاکید شد بانک آینده به قید فوریت اقدام‌های لازم به منظور لغو واگذاری یاد شده را به عمل آورد و نتایج را به این بانک اعلام کند.

در متن این نامه آمده است:

با اشاره به انتشار آگهی مزایده عمومی واگذاری سهام شرکت توسعه بین‌الملل ایران‌مال در هفته‌های گذشته و همچنین حسب اعلام اخیر آن بانک در تاریخ ۱۴‏/۱۰‏/۱۳۹۹ مبنی بر فروش بخشی از سهام شرکت مذکور به شرکت حامی کیان‌سازه که در سامانه جامع اطلاع‌رسانی ناشران (کدال) نیز انتشار یافته است، بدین وسیله اعلام می‌شود واگذاری سهام شرکت یاد شده به دلیل عدم رعایت برخی ضوابط ابلاغی از جمله مفاد «دستورالعمل نحوه واگذاری اموال مازاد مؤسسات اعتباری» مصوب یک‌هزار و دویست و نود و پنجمین جلسه مورخ ۲۷‏/۰۳‏/۱۳۹۹ شورای پول و اعتبار و وجود برخی ابهامات در نحوه واگذاری، مورد تأیید این بانک نیست.

در ادامه نامه ذکر شده است که با عنایت به مراتب فوق و ضمن تأکید مجدد بر لزوم رعایت مقررات و ضوابط ابلاغی مقتضی است دستور دهید به قید فوریت اقدامات لازم به منظور منتفی کردن واگذاری یاد شده به عمل آمده و نتایج را به این بانک اعلام کند.
 
ورود بانک مرکزی به واگذاری ایران مال
 
پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از منابع گوناگون 
 
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
0
0
بانك اينده با اين خبرها هم سهامش هم تمومي اموالش به فنا ميره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
0
0
راجع به این پروژه عظیم خوندم واقعاً شوکه شدم چجوری این ایده رو برای اجرایی شدن تو ایران انتخاب کردن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
0
0
از همون اول هم بايد بانك مركزي به اين موضوع ورد ميكرد تا قضيه حل و فصل بشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین