پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۰۹۲۲
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۸
در مرحله نخست، ثبت‌نام متقاضیان جدید در شهر‌هایی که در آن‌ها اراضی جدید احصا شد، فراهم شده است. این مرحله برای ثبت‌نام متقاضیان جدید در شهر‌های فاقد ثبت‌نام در شهر‌های فاقد ثبت‌نام در مراحل قبل و بر اساس ظرفیت‌های احصاشده در ۱۸۳ شهر واقع در ۱۹ استان کشور برنامه‌ریزی شده است.
شعار سال: پنج‌شنبه ۱۸ دی ماه مرحله سوم ثبت نام متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن آغاز می‌شود و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

مرحله سوم ثبت طرح اقدام ملی مسکن، روز پنجشنبه ۱۸ دی ماه ساعت ۱۰ صبح در ۱۸۳ شهر از ۱۹ استان کشور آغاز می‌شود.

این خبر را محمود محمودزاده معاون وزیر راه و شهرسازی داده است.

در مرحله نخست، ثبت‌نام متقاضیان جدید در شهر‌هایی که در آن‌ها اراضی جدید احصا شد، فراهم شده است. این مرحله برای ثبت‌نام متقاضیان جدید در شهر‌های فاقد ثبت‌نام در شهر‌های فاقد ثبت‌نام در مراحل قبل و بر اساس ظرفیت‌های احصاشده در ۱۸۳ شهر واقع در ۱۹ استان کشور شامل ایلام، بوشهر، تهران، خراسان شمالی، سیستان‌وبلوچستان، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، گیلان، قزوین، آذربایجان‌غربی، مازندران، مرکزی، سمنان، خوزستان، فارس، همدان، خراسان‌رضوی و هرمزگان برنامه‌ریزی شده است.

متقاضیان این شهر‌ها می‌توانند از تاریخ بازگشایی سامانه که ۱۰ صبح روز پنجشنبه ۱۸ دی است تا ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۲۵ دی با مراجعه به سامانه tem.mrud.ir نسبت به ثبت نام بر اساس شرایط اعلامی اقدام کنند.

با توجه به محدودیت تامین اراضی، پس از پالایش و احراز شرایط، متقاضیان نهایی به میزان ظرفیت احصا شده از بین متقاضیان تاییدشده انتخاب خواهند شد.

در ادامه این اطلاعیه در خصوص اصلاح شهر محل تقاضا برای متقاضیان ثبت نام شده در مراحل قبلی تصریح شده است: در این مرحله که از طریق ارسال پیامک زمان آن به متقاضیان مشمول اعلام خواهد شد، متقاضیانی که به دلیل انتخاب شهر محل تقاضا، انصراف داده یا رد درخواست شده‌اند، می‌توانند در زمان اعلامی طی پیامک با مراجعه به سامانه طرح اقدام ملی مسکن به نشانی www.tem.mrud.ir نسبت به تغییر شهر محل تقاضای خود بر اساس شرایط اعلامی از سوی این وزارت در اطلاعیه‌های بعدی اقدام کنند.

مسکن ملی در یک نگاه
شهریوماه ۱۳۹۸ طرح اقدام ملی مسکن با حضور رییس جمهور کلنگ زنی شد. برای این پروژه ۴۰۰ هزار واحد تعریف شد که در دور اول نام نویسی ۱.۶میلیون نفر از طریق سایت و پیامک ثبت نام کردند که ۴۶۰ هزار نفر واجد شرایط شناخته شدند. اولین واحد‌ها به تعداد ۱۱ هزار و ۵۶۰ واحد در روز یکم آبان ماه ۱۳۹۹ به دستور رئیس جمهور افتتاح شد. این پروژه از طریق آورده متقاضیان و ۱۰۰ میلیون تومان وام بانکی با نرخ سود ۱۸ درصد ساخته می‌شود. آورده متقاضیان در مرحله اول حدود ۴۰ میلیون تومان است. میانگین قیمت این واحد‌ها در کل کشور طبق آخرین برآورد از هزینه‌های تابستان ۱۳۹۹ به متری ۲.۷ میلیون تومان می‌رسد. ثبت نام مراحل اول و دوم به پایان رسیده است. مهلت بارگذاری مدارک و افتتاح حساب، پایان مهر ماه اعلام شده بود که تا پنجم دی ماه تمدید شد و به پایان رسید. مرحله سوم ثبت نام از ۱۸ دی ماه ۱۳۹۹ آغاز می‌شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از اقتصاد ۲۴، تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹، کد خبر: ۹۲۲۹۹، eghtesaad۲۴.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین