پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۱۴۰۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۴
سارا خوشخوی، عضو شورای منطقه حزب اتحاد ملت سیستان وبلوچستان و رییس خانه‌ی احزاب استان در نشست با اسحاق جهانگیری معاون رییس جمهوراز عملکرد دولت در رابطه با این استان انتقادات صریحی را مطرح کرد که در متن زیر می‌خوانید.

شعار سال:جناب آقای جهانگیری ! هرگز فراموش نمی کنیم ترشرویی دولت و رفتار نامناسب برخی از کارگزاران و تصمیم سازان دولت به ویژه برخی مدیران استانی را در طول هشت سال  با فعالین سیاسی شناسنامه دار ،که قطعا در روی کار آمدن دولت نقش بسیار مهمی داشتند،به گونه ای که در کشور و  منطقه هر گونه کاستی  و عملکرد نامناسب دولت در راستای تامین منافع مردم و حل مشکلات آنها را به سیاسیون به ویژه اصلاح طلبان گفته ، آنها را در مجامع عمومی و رسانه ها مورد سرزنش و شماتت قرار میدهند.

متاسفانه دولت  به گونه ای در انتصاب مدیران که از عوامل مهم توسعه جامعه هستند عمل نموده است که برخی از مدیران به نداشتن تفکر سیاسی و تشکیلاتی  اعم از اصلاح طلب و اصول گرا افتخار نموده و عدم عضویت در هیچ کدام از رویکردهای سیاسی ( اصلاحطلب  و اصول گرا ) هم در کاندیداهای مجلس و هم داوطلبان و متقاضیان مناصب دولتی مایه مباهات بوده و هست. قطعا این نوع رفتار باعث ترویج الگوی نامناسب در زمینه تحزب گرایی و نهادینه کردن رفتار حزبی و نهادینه کردن رفتار تشکیلاتی در جامعه در حال توسعه ایران شده  می تواند به کاهش مشارکت سیاسی در سطح جامعه شده است .

آقای دکتر جهانگیری به نظر می رسد با دست پس زدن و با پا پیش کشیدن،جامعه اهل سنت در دولت اعتدال باشد.

قائم مقام دولت تدبیر امید،انتظارمان از شما تعیین تکلیف هر چه سریعتر بی شناسنامگان و کاهش آسیب های اجتماعی گسترده در سطح استان است .

آقای جهانگیری !ما در استانی زندگی می کنیم که رتبه نخست مدیران میانی زن و رتبه بالایی در دیگر مدیریت های زنان را در کشور داراست اما این مهم نتوانسته است به کاهش رتبه اول استان در ایران در خصوص  توسعه ی جامعه ی زنان کمک کند . خلاصه اینکه نیازمند تدوین برنامه ای جامع برای کاهش فاصله اجتماعی و ارتقای جایگاه زنان در استان هستیم و انتصاب ویترینی زنان هیچگاه عاملی برای پایداری توسعه در جامعه نخواهد بود .
جناب آقای جهانگیری علی رغم همه ی تلاش ها و شعارهای دولت در خصوص عدالت جنسیتی  چرا یک وزیر زن حتی به مجلس معرفی نشد ؟

در خصوص طرح تقسیم استان بهتر است به این نکته اشاره کنم که استان استراتژیک سیستان و بلوچستان بیشتر از آنکه  از گستردگی رنج ببرد ، سالیان درازیست که ازسوءمدیریت ها ی مدیران ضعیف ،غیر متخصص و فاقد برنامه اعم از بومی و غیربومی رنج می برد. که نتیجه لابی های سیاسی ،انتخاباتی ،مذهبی و رفاقتی است.از این رو تغییر نگرش در انتصاب مدیران که عامل مهم دستیابی به اهداف توسعه و اجرای برنامه های دولت در این زمینه هستند و علاوه بر آن تخصیص بودجه بر اساس ظرفیت ها و پتانسیل های موجود استان نه بر اساس پهناوری ،تقسیم عادلانه بودجه به مناطق در ابعاد توسعه بر اساس اولویت می تواند راهگشای مدیران کشوری در این راستا باشد.در یک کلام عدالت اجتماعی حلقه مفقوده توسعه استان است نه تقسیم آن!

جناب معاون رییس جمهورعلی رغم تلاش و برنامه ریزی و اجرای طرحهای متعدد برای آبرسانی و تامین در سیستان هنوز موفق نشده اید به عنوان قدرت مهم منطقه ای با دیپلماسی قوی حق مردم را از این منطقه بستانید‌!

آقای جهانگیری وعده دادن و عمل نکردن باعث گسست اجتماعی و ایجاد فاصله بین مردم و دولت و نظام می شود تا دیر نشده تدبیری بیاندیشید و تغییری در سیاست های دولت ایجاد نمایید.


پایگاه تحلیلی- خبری شعار سال، برگرفته از فضای مجازی

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
0
0
دولت کلا اینطوری بود که با هرجا کار نداشت اوضاعش بهتر بود تا فوکوس میکرد رو یه چیزی بهم میریخت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
0
0
سیستان عزیز خیلی وقته دور افتاده شده از نظرات مسئولین و کسی اونطور که باید به این عزیزان نمیرسه
ناشناس
Netherlands
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
0
0
یعنی بعد از هشت سال حتما باید قالیباف رییس مجلس میشد که بره سر بزنه بهشون؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین