پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۱۸۶
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰
فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از شهدا به عنوان عامل وحدت و همدلی امت اسلامی نام برد و گفت: به برکت خون شهیدان، امروز امنیت و آرامش توام با وحدت و همدلی بر جامعه اسلامی ما حاکم است.

شعار سال: سردار قاسم رضایی در مراسم نخستین یادواره 134 شهید مرزنشین استان گلستان که در مصلی شهر مرزی اینجه برون برگزار شد، مقام شهدا را از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی دانست و افزود: امروز به برکت خون شهیدان، ایران اسلامی در جهان نمونه شده است.

وی با بیان اینکه اقتدار نظام جمهوری اسلامی، ترس بر هیمنه پوشالی استکبار جهانی انداخته است، اضافه کرد: علاوه بر شهدا، علمای شیعه و اهل سنت نیز در ایجاد وحدت و همدلی نقش دارند.

فرمانده مرزبانی ناجا تصریح کرد: امروز روحیه بسیجی و مرزیاری در مناطق مرزی ایران بویژه استان گلستان در حد اعلی وجود دارد.

رضایی یادآور شد: استکبار جهانی از نام ایران و توان مردم آن یعنی بسیج مردمی که همواره پشتیبان نیروهای مسلح هستند، می‌ترسد.

وی به تهدید جنگ نرم دشمنان نیز اشاره کرد و گفت: دشمن پس از ناکامی در جنگ نظامی، از طریق فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای، ملت ما بویژه جوانان را تهدید می‌کند که خانواده شهدا و ایثارگران در مقابله و خنثی کردن این تهدید دشمن رسالت سنگینی بر عهده دارند.

فرمانده مرزبانی ناجا همچنین با تسلیت ایام محرم و نقش امام حسین (ع) و نهضت عاشورا در شکل‌گیری انقلاب اسلامی، گفت: انقلاب اسلامی پس از 1400 سال با تاسی از بعثت پیامبر اسلام (ص) و قیام امام حسین(ع)، به رهبری امام راحل به پیروزی رسید.

سردار رضایی شهادت را از ارزشمندترین واژه‌ها در آموزه‌های دینی توصیف کرد و افزود: امروز خانواده‌های شهدا افتخار می‌کنند که عضوی از خانواده خود را در راه خدا و اسلام تقدیم کرده‌اند.

شهر مرزی اینچه برون در 85 کیلومتری شمال شهر گنبدکاووس و در نزدیکی مرز ایران و ترکمنستان واقع و از توابع شهرستان گنبدکاووس است.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري ايسنا، تاریخ انتشار: 18 مهر 1395، کد مطلب: 95071811453:www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین