پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۱۹۳۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۲
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان با همراهی مدیرکل دفتر محیط زیست و خدمات شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، از مراکز دفن زباله در شهرستان‌های لاهیجان، لنگرود و رودسر بازدید کردند.

شعار سال: علی‌اوسط اکبری‌مقدم در حاشیه این بازدیدها، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کارخانه پسماند لنگرود از نظر تجهیزات به پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی رسیده، اظهار داشت: سوله‌های تخمیر در حال احداث و دیوار حائل نیز در حال اجراست و برنامه‌ریزی ما بر این است که تا پایان تابستان سال ۱۴۰۰ به بهره‌برداری برسد.
 
وی با بیان اینکه تاکنون ۱۵ میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده، ادامه داد: باتوجه به تجهیزات برق و سایر موارد نیازمند ۲۵ میلیارد تومان دیگر اعتبار است تا مجموعه تکمیل شود.
 
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان خاطرنشان کرد: کارخانه کمپوست لنگرود، پروژه بزرگی است که می تواند سه شهرستان را تحت پوشش قرار دهد و بازدید صورت گرفته نیز برای تامین منابع مالی ادامه پروژه است.
 
به گفته اکبری‌مقدم؛ کارشناسان سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور از روند اجرای کارخانه کمپوست رضایت دارند و مجموعه ای از عوامل از جمله استانداری، شهرداری لنگرود و حتی رسانه‌ها پیگیر اجرای این پروژه هستند.
 
وی یادآور شد: در سال 1398 ، ۱۱۹ میلیارد تومان اعتبار برای طرح های پسماند گیلان پرداخت شده است.
 
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان همچنین به بازدید از روند بهسازی مرکز دفن زباله لاهیجان اشاره و خاطرنشان کرد: با توجه به قرارداد منعقد شده، بهسازی این مرکز در دست اجراست و تاکنون بالغ بر 15 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
 
وی ادامه داد: در سال مالی 1398 ، دو و نیم میلیارد تومان به پروژه فوق اختصاص داده که تاکنون جذب شده و با توجه به بازدید مدیرکل دفتر محیط زیست و خدمات شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، رضایتمندی کامل از روند اجرای پروژه ، دیواره های حفاظتی و تصفیه شیرابه وجود دارد و مقرر شد برای تأمین سایر منابع مالی مورد نیاز که بالغ بر 25 میلیارد تومان است، در بازه زمانی حداکتر دو سال، مساعدت لازم صورت گیرد.
 
اکبری مقدم با اشاره به بازدید از مرکز دفن زباله چابکسر گفت: اقدامات خوبی توسط بخش خصوصی با مدیریت شهرداری چابکسر شکل و در این فرآیند، زباله های انباشته شده از سال های قبل که چهره نامطلوبی در ورودی شهر ایجاد کرده بود، مورد بازیافت مجدد قرار گرفته که تاکنون بیش از چهار هزار مترمربع از عرصه انباشته شده از زباله، پاکسازی شده است.
 
وی یادآور شد: در این بازدید سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با توجه به اهمیت پروژه و رشد مطلوب آن، آمادگی مبنی بر حمایت از سرمایه گذار برای استفاده از تسهلات بانکی را اعلام کرد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری  ایلنا ، تاریخ انتشار:   22 دی  1399  ، کدخبر:1023191، www.ilna.news

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
0
0
استان گيلان و خيلي از منابع سرسبز و طبيعي ايران عزيزمون در شمال كشور معدن زباله شدن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
0
0
معاون استاندار بايد نسبت به تمومي بي مهري هايي كه داره در زمينه هاي محيط زيستي به گيلان ميشه موضع بگيره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
0
0
گيلان مون رو داريم به دليل همين كارهاي نابكار محيط زيست و عدم حواس جمعيش از دست ميديم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین