پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۲۶۴۳
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۶
احمد قدیری دریادداشتی به تفاوت کشور‌ها در حساسیت به ارتباط مقامات کشور با سیاستمداران خارجی پرداخته و از رویکرد‌های سیاسی در ایران انتقاد کرده است.

شعار سال:آن سر دنیا مایکل فیلن، مشاور امنیت ملی ترامپ، در یک تماس نامعمول با سفیر روسیه در آمریکا و ردوبدل گفتگویی معمول، تحت فشار FBI برکنار و محاکمه می‌شود.

اما اینجا دبیر شورای عالی امنیت ملی ما، معلوم می‌گردد که از انگلستان مدرک بی‌پشتوانه ارشد و دکترا و تابعیت اسکاتلندی هدیه گرفته و مدام سفرهای مخفیانه به آن کشور داشته و نه تنها آب از آب تکان نمی‌خورد که رئیس‌جمهور هم می‌شود و حتی درنده‌تر از هر مقام سیاسی در کشور، به ارکان نظام حمله می‌کند و دم از قانون اساسی و رفراندوم هم می‌زند!

آن سر دنیا به تصور اینکه روسیه با استفاده از هوش مصنوعی در شبکه‌های اجتماعی، پیام‌های تبلیغاتی هدفمندی را به نفع ترامپ برای مردم آمریکا مخابره کرده (در همین حد!) چند سال جنجال و تحقیق می‌شود.

اما اینجا ۵-۶ ماه قبل از انتخابات ۸۸ تلویزیون بی‌بی‌سی فارسی راه‌اندازی می‌شود، تعمیر توییتر بعد انتخابات به تاخیر می‌افتد، اشرار عالم رسما از جنبش سبز و فتنه تقلب حمایت می‌کنند، پول‌های سعودی سر از ستاد موسوی درمی‌آورد و... و جز یک حصر نیم‌بند در ویلای ۱۰۱۱ متری دزدی هیچ اتفاقی نمی‌افتد!

آن سر دنیا هیلاری کلینتون، برای مسائل کاری از ایمیل شخصی آمریکایی در بستر نت آمریکایی استفاده می‌کند، آنچنان سروصدایی می‌شود که اثر مخربی بر پیروزی اش می‌گذارد و در نتیجه انتخابات الکترال را می‌بازد.

اما اینجا مسؤلان تمام مراودات دولتی را در بستر آمریکایی استفاده می‌کنند، شبکه ملی اطلاعات را به تاخیر انداخته و مدافع سرسخت حفظ پلتفرم‌های آمریکایی هستند و در یک اعتراف نادر، عراقچی اعلام می‌کند در وایبر اسرائیلی با ظریف و تخت روانچی گروهی دارند که در آن راجع به مسائل مختلف بحث و تبادل نظر می‌کنند و باز هیچ اتفاقی نمی‌افتد!


پایگاه تحلیلی -خبری شعار سال، برگرفته از فضای مجازی

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
0
0
برای چی الان هنوز هیچی نشده به یقین باید کسانی باشن تو کشور که با بایدن و تیمش ارتباط بگیرن؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
0
0
خیلی ها دارن در ایران زیرابی میرن و سیاست ما دچار فساد ورزی عده اندکی شده که واحد های نظارتی باید دم هاشون رو بچینه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
0
0
سیاست خارجی ایران نیازمند یک بازنگری در اصول و منش داره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
0
0
اسم انتخابات 88 که میاد و یاد جنایات این جنبش سبزی ها میفتم واقعا تن و بدنم میلرزه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین