پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۳۳۵۲
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰
معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری از کمک به بسته بندی محصولات دانش بنیان، خبر داد.
شعار سال: طراحی صنعتی محصولات وبسته‌بندی در فروش و گسترش بازار هر محصولی نقش بسزایی دارد، ناآگاهی بسیاری از شرکت‌ها از اهمیت این موضوع، باعث شده است که برای طراحی بسته‌بندی همسان و سازگار با محصول تولیدی شرکت، هزینه‌ای پرداخت نکنند، این در حالی است که استفاده از طراحان صنعتی و تولید یک بسته‌بندی جدید برای محصولات شرکت می‌تواند باعث ایجاد فرصت‌های بازاریابی جدیدی شود.

بسیاری از شرکت‌های دانش‌بنیان هم پس از حضور در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی، مشاهده کرده‌اند که محصول آن‌ها به دلیل بی توجهی به بسته‌بدنی جالب توجه و هنری، باوجود داشتن مزیت‌های فنی بیشتر، نتوانسته است با برخی محصولات خارجی رقابت کند و مشتری با توجه به بسته‌بندی بهتر آن محصول را انتخاب کرده است.

با توجه به اهمیت طراحی صنعتی و طراحی یک بسته‌بندی خاص برای هر محصول دانش‌بنیان، معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری، تسهیلات ویژه‌ای را در این زمینه در نظر گرفته است.

این معاونت ریاست‌جمهوری ۵۰ درصد از هزینه‌های طراحی صنعتی و بسته بندی تولیدات برای محصولات دانش‌بنیان را به صورت بلاعوض تا سقف ۲۰۰ میلیون ریال حمایت می‌کند.

این حمایت باعث می‌شود تا شرکت‌های دانش‌بنیان رغبت بیشتری نسبت به باز تعریف هویت بصری محصولات خود داشته باشند و از طراحان حرفه‌ای دعوت کنند تا برای محصولات آن‌ها یک بسته‌بندی و پوشش جدید طراحی کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از ایرنا، تاریخ انتشار:۳۰ دی ۱۳۹۹، کد خبر:۸۴۱۹۰۲۴۲، www.irna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین