پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۴۱۶۸
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰
اعضای شورای شهر تهران به اصلاح مصوبه عوارض تردد جهت مدیریت ترافیک رای مثبت دادند. در این اصلاحیه پیشنهاد شده است طرح ترافیک در سال آینده افزایش ۲۰ درصدی داشته باشد.
شعار سال: در دویست و شصت و ششمین جلسه شورای شهر تهران اصلاح مصوبه تعیین عوارض تردد جهت مدیریت ترافیک، کاهش تقاضای سفر و کنترل آلودگی هوا در سال ۱۳۹۹ بررسی شد.

مناف هاشمی، معاون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در توضیح این اصلاحیه با اشاره به اینکه هر سال قبل از شروع سال بعد تکلیف طرح ترافیک را مشخص می‌کنیم گفت: جلسات و هماهنگی‌هایی با سازمان فاوا و کمیسیون عمران و حمل و نقل برگزار کردیم و تغییرات جدی در طرح ترافیک سال آینده پیشنهاد شده که یکی از آن‌ها افزایش ۲۰ درصدی طرح ترافیک در سال آینده است. پیشنهاداتی را هم درباره خرید‌های ۶ ماهه و یکساله پیش‌بینی کرده‌ایم که حدود ۲۰ درصد برای خرید ۶ ماهه و ۲۰ تا ۳۵ درصد برای خرید سالانه تخفیف پیشنهاد شده است.

هاشمی ادامه داد: اگر شهروندان تهرانی خرید‌های خود را به صورت یک‌ساله انجام دهند رسوب پول شهرداری بیشتر می‌شود و از این منابع می‌توان به عنوان وجوه اداره شده برای نوسازی تاکسی و ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کرد.

هاشمی درباره صدور مجوز سالانه گفت: در بحث صدور مجوز سالانه هم که سال قبل ۱۵۰ هزار تومان بود، امسال پیشنهاد ۱۸۰ هزار تومان داده شده است.  یک فوریت این لایحه با ۱۷ رای موافق به تصویب شورای شهر تهران رسید.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از ایلنا، تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۹، کد خبر: ۱۰۲۸۸۹۲، ilna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین