پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۴۲۸۱
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۷
با پیگیری‌های نماینده عالی دولت در استان البرز و مجموعه اقدامات صورت گرفته موانع پیش روی دو تولید کننده بزرگ کشور در حوزه سیمان و شیر مرتفع شد.
شعار سال: با پیگیری‌های نماینده عالی دولت در استان البرز و مجموعه اقدامات صورت گرفته موانع پیش روی دو تولید کننده بزرگ کشور در حوزه سیمان و شیر مرتفع شد.

استاندار البرز امروز یکشنبه برای آگاهی از آخرین اقدامات صورت گرفته در خصوص مشکلات دو واحد تولیدی به شهرستان نظرآباد سفر کرد.

عزیزالله شهبازی پس از بازدید از بخش‌های مختلف این دو واحد صنعتی در جمع خبرنگاران از رفع موانع تولید این واحد‌های تولیدی خبرداد و گفت: کارخانه سیمان آبیک با چند هزار نیروی کار به مدار تولید بازگشت.

وی ادامه داد: کارخانه سیمان آبیک در یک ماه اخیر بدلیل مشکلاتی که در راستای تامین گاز و برق داشت، به مدت ۲ هفته تعطیل شد و کارکنان خود را به مرخصی اجباری فرستاد.

شهبازی با بیان اینکه در این مدت خط جایگزین در کارخانه برای اورهال خطوط دیگر مورد استفاده قرار می‌گرفت گفت: جای خرسندی دارد که با همت متخصصان داخلی این مجموعه می‌تواند روزانه بیش از ۱۶ هزار تن سیمان تولید شود.

استاندار البرز اضافه کرد: طی هماهنگی‌های صورت گرفته در دو هفته اخیر مشکلات برق و گاز مجموعه رفع شد و جمعه گذشته کارخانه دوباره راه اندازی شد و اکنون روزانه ۸ هزار تن سیمان تولید می‌شود.

شهبازی افزود: خوشحالی کارکنان این مجموعه برای راه اندازی مجدد بسیار انرژی بخش است از این رو همواره با اتحاد و انسجام و یکپارچگی با مجموعه مسئولان استان از جمله در قوای مقننه و قضاییه نسبت به حل مشکلات و موانع تولید اقدام می‌کنیم.

نماینده عالی دولت در استان البرز در بخشی دیگر از صحبت‌های خود از حل موانع مسیر توسعه بزرگترین واحد تولید شیر کشور در نظرآباد خبر داد و گفت: با راه اندازی کارخانه تولید خوراک دام در این مجموعه، ۱۰۰ نفر دیگر به اشتغال آن اضافه می‌شود.

شهبازی با اشاره به اینکه این بازدید با هدف تسهیل و رفع موانع تولید صورت گرفت، افزود: در این مجموعه بیش از ۱۷ هزار راس دام وجود دارد.

وی ادامه داد: این واحد رتبه اول تولید شیر را در کشور دارد و مدیریت مجموعه تاکنون با توسعه این مجموعه خدمت بزرگی به صنعت لبنیات کرده است.

شهبازی گفت: طی ۵ ماه گذشته در کارگروه‌های مربوطه نسبت به اتخاذ تصمیم برای طرح توسعه این واحد و احداث کارخانه تامین مواد غذایی دام اقدام شده است.

وی افزود: به جهت اهمیت تولید و اشتغال و عدم اتلاف وقت در مسیر تولید، به فرماندار و شهردار این منطقه ماموریت داده شد که بستر لازم را برای این طرح توسعه فراهم کنند.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 5 بهمن 1399، کدخبر: 1125686، www.borna.news
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین