پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۵۲
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۸
معاون تشخیص و مدیریت درمان سازمان دامپزشکی کشور گفت: در زمینه بهداشت مواد غذایی و وجود آزمایشگاه های معتبر استان بوشهر جزو استانهای پیشرو در سطح کشور است

شعارسال: مسعود هاشم زاده در نشست با معاون عمرانی استاندار بوشهر افزود: برای ترمیم و بازسازی ساختمانها، تامین تجهیزات لازم وارتقای وضعیت موجود آزمایشگاه های استان به حمایت مسئولان استانی و مجموعه دامپزشکی کشور نیاز است.

وی اظهار کرد: در حوزه آبزی پروری با توجه به فعالیت چشمگیر دامپزشکی در تامین سلامت و مبارزه با بیماری های آبزیان شایسته است تامین نیروی انسانی آزمایشگاه ها نیز مورد توجه و برنامه ریزی قرار گیرد.

معاون عمرانی استانداری بوشهر نیز گفت: فعالیت های دامپزشکی اعم از پیشگیری، درمان و مقابله با عوامل مخاطره آمیز ارتباط دارد و تاثیر مستقیمی در تضمین سلامت جامعه دارد.

محمد حسن باستی افزود: تشخیص و اقدام به موقع و مواجه با خطر امری بسیار جدی است که این امر مهم ازسوی دولت تدبیر و امید به طور جدی مورد توجه قرار دارد.
وی با اشاره به اهمیت وجود منطقه آزاد بوشهر اضافه کرد: در آینده ای نزدیک و با راه اندازی منطقه آزاد بوشهر که در انتظار طرح آن در صحن علنی مجلس هستیم شرایط جدیدی برای استان بوشهر رقم خواهد خورد.

معاون عمرانی استانداری بوشهر نیز گفت: بر همین اساس دامپزشکی علاوه بر نقش آفرینی کنونی در حوزه سلامت جامعه و انسانی در تضمین سلامت فرآورده های پروتئینی نقشی دو چندان خواهد داشت.

وی تاکید کرد: طبق برنامه های تدوین شده از یک طرف تسهیلات و حمایت های لازم برای صادرات فرآورده های پروتئینی با کمک مجموعه دامپزشکی ایجاد شده و از طرف دیگر تثبیت نقش حاکمیتی به لحاظ اهمیت سلامت جامعه را مد نظر قرار خواهیم داد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری خلیج فارس، تاریخ شنبه 23 آبان 1394، کد مطلب: 72048، www.pgnews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین