پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۵۲۹۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۸
مدیرکل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی‌فرد - امام جمعه موقت تهران - در مراسم ۱۲ بهمن در حرم حضرت امام (ره) سخنرانی می‌کند و به دلیل محدودیت‌های کرونایی، این مراسم توسط رسانه‌ها منعکس خواهد شد.
شعار سال: حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحسن محمودی شامگاه ۱۱ بهمن در جمع خبرنگاران، در خصوص اعلام برنامه‌های ۱۲ بهمن استان تهران گفت: ۱۲ بهمن یادآور خاطره‌ای مهم در تاریخ انقلاب است که باید برای همیشه زنده بماند. حضور امام خمینی (ره) بعد از ۱۵ سال تبعیت و دوری از میهن در میان مردم و پیروزی انقلاب اسلامی پس از ۱۰ روز حقیقتی است که حاکی از اراده الهی و عنایات ولیعصر (عج) به این کشور و ملت بود.

وی ادامه داد: از آنجایی که چهل و دو سال از آن رخداد مهم و تاریخی می‌گذرد و بسیاری از جوانان عزیز آن روز را مشاهده نکرده‌اند، باید خاطرات آن روز همچنان زنده بماند و به شیوه‌های مختلف به نسل حاضر منتقل شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: اگرچه ما گرفتار محدودیت‌های کرونایی هستیم و رعایت دستورات بهداشتی را نیز ضروری می‌دانیم، اما نسبت به برگزاری مراسم به صورت محدود احساس وظیفه می‌کنیم؛ لذا فردا روز ۱۲ بهمن در ساعت ورود حضرت امام زنگ مدارس با حضور جمعی از مسئولین به صدا در خواهد آمد و اماکن منسوب به امام (ره) برنامه‌های ویژه‌ای اجرا خواهد شد.

عضو شورای معاونین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور یادآور شد: یاد و خاطره حرکت تاریخی امام از فرودگاه مهرآباد به بهشت زهرا (س) با رژه موتوری نیرو‌های مسلح گرامی داشته می‌شود و در حرم حضرت امام (ره) با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی‌فرد امام جمعه موقت تهران مراسم محدودی برگزار و توسط رسانه‌ها منعکس خواهد شد.

محمودی افزود: همچنین در مکان جلوس و نطق تاریخی حضرت امام خمینی (ره) در ۱۲ بهمن ۵۷، مراسم ویژه و محدودی با حضور و سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمیان از یاران و همراهان امام و تولیت مسجد مقدس جمکران برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: در سطح کلیه شهرستان‌ها و بخش‌های استان تهران نیز در روز ۱۲ بهمن برنامه‌های ویژه‌ای مانند راه‌اندازی کاروان نمادین ورود حضرت امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از ایسنا، تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹، کد خبر: ۹۹۱۱۱۱۰۸۱۴۰، isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۵
0
0
اي كاش كرونا نبود تا ميتونستيم دوباره 22 بهمن رو با شكوه تمام برگزار كنيم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین