پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۵۴۰۸
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۲
اداره بهزیستی کیش به مناسبت گرامیداشت دهه فجر، با رعایت ضوابط بهداشتی طرح غربالگری سلامت کودکان را به صورت رایگان انجام می‌دهد.
شعار سال، اداره بهزیستی جزیره کیش با اعلام اینکه به دلیل شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا مشارکت والدین در طرح غربالگری تنبلی چشم کودکان نسبت به نرخ جمعیتی کیش کاهش یافته است از رعایت ضوابط بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در روند اجرای ایمن این طرح خبرداد و خواستار توجه جدی والدین به اهمیت غربالگری در سلامت کودکان شد.

بر اساس این گزارش به مناسبت گرامیداشت دهه فجر، طرح غربالگری تنبلی چشم کودکان ۳ تا ۶ سال با استفاده از دستگاه «فتورفرکتومتر»  که از امروز یکشنبه ۱۲ بهمن به صورت رایگان در اداره بهزیستی جزیره کیش آغازشده تا ۲۱ بهمن ادامه خواهد داشت.

والدین می‌توانند با مراجعه به اداره بهزیستی واقع در میدان سعدی، خیابان اقبال در طرح غربالگری شرکت کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۴۴۴۲۳۸۹۴ و ۴۴۴۲۳۸۹۹ داخلی ۱ تماس بگیرند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۹۹، کد خبر: ۱۰۳۲۳۳۹، www.ilna.news.
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین