پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۵۸۳۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۶
مدیر اسبق مرکز ملی امنیت سایبری انگلیس و یکی از اعضای سابق سازمان جاسوسی GCHQ ادعا کرد چین و روسیه اصلی‌ترین تهدیدات سایبری برای انگلیس محسوب می‌شوند.
شعار سال: سرن مارتین، مدیر پیشین مرکز ملی امنیت سایبری انگلیس مدعی شد که چین و روسیه بزرگترین تهدیدات سایبری برای انگلستان هستند. وی معتقد است نباید این دو تهدید را به یک چشم نگاه کرد، زیرا چین و روسیه از جهات مختلفی با یکدیگر تفاوت دارند و هرکدام مشکلات متفاوتی را برای امنیت سایبری ما ایجاد می‌کنند. این مقام سایبری معتقد است که قدرت سایبری چین، نشات گرفته از اقتصاد این کشور است.
 
هدف چین از طراحی حملات سایبری

مارتین مدعی شد که هدف چین از طراحی حملات سایبری، به دست آوردن منافع اقتصادی و بازرگانی است. وی معتقد است چین برای رسیدن به این هدف دست به هر کاری اعم از جاسوسی، کپی طراحی خودرو و... می‌زند.

وی ادعا کرد: این دو کشور در تلاش هستند تا حملات سایبری را علیه ما شکل دهند. وظیفه ما نیز حفاظت از سیستم‌های خود و هشیاری کامل است و با انجام دادن این وظیفه به نحو احسن، می‌توانیم شدت صدمات وارده به سیستم‌های خود را کاهش دهیم. اما این دو کشور به دفعات، ادعای حمله سایبری به انگلستان و دیگر هم پیمانان غربی خود را رد کرده‌اند.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از ایستنا، تاریخ انتشار: ۱۵بهمن ۱۳۹۹، کدخبر: ictna.ir، ۱۲۰۷۸۸
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۵
0
0
روس ها همین الان هم دارن در زمینه اطلاعاتی جهان رو به سخره میگیرن و تو همه سیستم ها نفوذ میکنن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین