پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۶۰۰۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰
لنزگذاری چشم اسب برای اولین بار در ایران توسط گروه چشم‌پزشکی و دامپزشکی در تبریز انجام شد.
شعار سال: گروهی متخصص متشکل از چشم‌پزشک و دامپزشک در دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز برای اولین بار در ایران لنزگذاری بر روی چشم اسبی به نام «لَمِه» را انجام دادند.

به گفته «دکتر بهنام غفارزاده» چشم‌پزشک، این عمل موفقیت‌آمیز بوده و نتیجه آن به تایید دامپزشک هم رسیده و لَمِه پس از لنزگذاری و انجام عمل جراحی قادر به دیدن شد.

وی با اشاره به اینکه لنزگذاری چشم «کوکی» سگی که دچار اختلال بینایی بود نیز با موفقیت انجام شد، گفت: سی‌امین بار است که اعمال جراحی بر روی حیوانات را در تبریز انجام می‌دهیم و تجربه بسیار خوبی است.

وی خاطرنشان کرد: هدف ما کمک به حیوانات است که البته این کار در تخصص ما نبوده و با کمک دامپزشکان انجام می‌شود. این تیم جراحی امروز همچنین، اعمال جراحی بر روی چشم یک سنجاب، یک سگ، یک کاسکو و یک قناری را نیز انجام دادند. بر اساس این گزارش، عمل چشم روی چشم سنجاب برای دومین بار در دنیا به دست این چشم‌پزشکی تبریزی، انجام می‌شود.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از حکیم مهر، تاریخ انتشار: ۱۶بهمن ۱۳۹۹، کدخبر: hakimemehr.ir، ۶۲۴۷۹
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۶
0
0
واقعا در زمینه دامپزشکی اصلا جوان هامون در این حوزه رو حمایت نمیکنیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۳
0
0
توانمندی ایرانیان جای قدردانی داره و خبر خوبیه در حوزه دامپزشکی
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین