پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۶۱۸۲
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۷
افراد نسبتا موجهی برای کابینه انتخاب شده اند، اما متوسط سن شان بالای ۶۰ سال است. در خصوص سابقه عملکردی بعضی از افراد تحقیق نشده و انتخاب صورت گرفته صرفا سیاسی است. نظیر پیشنهاد علیرضا عباسی به وزارت جهادکشاورزی، حمیرا ریگی به ریاست سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، محمدرضا داور زنی برای وزارت ورزش و جوانان و ... که فاقد سابقه اجرایی موثر یا سابقه کافی و یا برخی سوابق عملکردی نه چندان مناسب پشت پرده هستند. همچنین وزن نظامی- امنیتی نامزد‌ها نسبتا زیاد است.

شعار سال: در سلامت مالی- سیاسی سعید جلیلی ، کمتر شکی وجود دارد. در تمایل برای فعالیت و سازندگی مستمر در وی نیز، انگیزه کافی وجود دارد. منتهی مدیر را به همکارانش می شناسند.

کابینه پیشنهاد شده متاسفانه شاخص کابینه جوان را ندارد. افرادی حضور دارند که با مدیران فعلی دولت روحانی فالوده ها خورده اند ( کد اثباتی ، ساختمان سعادت آباد مابین میدان کاج و سرو) . برخی از افراد پیشنهادی فاقد سابقه فعالیتی موثر در سطح وزارت هستند( به معنای بد بودن فردی نیست، بلکه تاکید بر عدم وجود شاخص صلاحیتی برای عهده داری پست می کند) و در نهایت اینکه، برای برخی از پست ها، در شرایط حاضر نیز، افراد اصلح تری از افراد معرفی شده ، وجود دارد.


اختصاصی پایگاه تحلیلی- خبری شعار سال

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین