پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۶۹۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۴
امام جمعه اهل سنت خاش گفت: نماینده مردم خاش موضوع اشتتغال جوانان خاشی را پیگیری کند و پاک‌دستی و خدمت مستمر به مردم وظیفه نمایندگان است.
شعارسال: مولوی محمدعلی شهنوازی در خطبه های نمازجمعه این هفته شهرستان خاش، با اشاره به 15 تا 21 اسفند هفته درختکاری و آغاز هفته منابع طبیعی، اظهار کرد: مشارکت و همکاری تمام مردم در نگهداری از درختان و منابع طبیعی بسیار مهم است.

وی افزود: منابع طبیعی و درختان نعمت الهی هستند و باید از منابع طبیعی به عنوان نعمت الهی صیانت کنیم.

مولوی شهنوازی با بیان اینکه منابع طبیعی یک سرمایه خدادادی است، گفت: همکاری همه ی مردم در احیای این نعمت ضروری و مسئولان شهرستان خاش باید در احیای منابع طبیعی تلاش کنند.

وی با اشاره به انتخابات هفت اسفند، اذعان کرد: ملت غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی بار دیگر با حضور در پای صندوق های رای برگ زرینی را در کتاب افتخارات خود ثبت کردند و مردم به وظیفه شرعی و ملی خود عمل کردند و پاسخی دندان شکن به استکبار و ایادی آنان دادند.

امام جمعه اهل سنت خاش با بیان اینکه همدلی و همراهی در انتخابات درس بزرگی را به مستکبران عالم داد، خاطرنشان کرد: ملت ولایتمدار ایران اسلامی در 7 اسفند به جهانیان به اثبات رساندند که هرگز به استکبار جهانی اجازه جسارت و زورگویی را نخواهیم داد.

وی به سالروز تاسیس کمیته امدادامام خمینی(ره) و هفته احسان و نیکوکاری اشاره کرد و گفت: این نهاد مقدس جهت کمک به مستمندان و قشر آسیب‌پذیر جامعه تاسیس شده است.

مولوی شهنوازی با ترویج انفاق و روحیه کمک به دیگران گفت: کمک به محرومان نه تنها موجب کاهش مال انسان نمی‌شود بلکه به برکت و میزان آن می‌افزاید.

وی به سالروز تشکیل کانون مساجد نیز اشاره کرد و گفت: محور فعالیت‌های فرهنگی هنری و تربیتی اگر مساجد و مکان‌های مذهبی باشد ما می‌توانیم از این ظرفیت به بهترین شکل استفاده کنیم.

مولوی شهنوازی کانون مساجد را کانون همدلی‌‌ها و همراهی‌ها برای پیشبرد بهتر امور و اهداف اسلامی دینی و انسانی توصیف کرد و افزود: آنچه که در این مسیر باید به آن توجه کرد حقیقت تشکیل کانون‌های مساجد است تا فعالیت‌های مختلف معنوی در این مرکز انجام شود.

امام جمعه اهل سنت خاش با اشاره به نقش مخرب عربستان به همراه استکبار جهانی در منطقه به ویژه سوریه ادامه داد: عربستان درصدد است با متحد شدن، از کشورهای اسلامی مانند منافقان و داعش به سوریه نیرو فرستاده تا سوریه تجزیه شده، سپس به تجزیه عراق بپردازد و یمن از بین برود و به کرمانشاه برسد که باید مراقب آل‌سعود بود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی عصرهامون، تاریخ انتشار: 15 اسفند 1394، کدخبر: ۸۲۷۴۲، www.asrehamoon.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United States
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۵
0
0
تنها راه این کار میتونه حمایت های بیشتر از تولیدی ها و صنایع داخلی باشه تا زمینه اشتغال برای همه فراهم بشه
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۶
0
0
تا مشکلات معیشتی جوونامون و ازدواجشون حل نشه برکت تو زندگیامون بر نخواهد گشت
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین