پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۷۰۶۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۵
رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران درباره میزان تخصیص بودجه به حوزه فرهنگ و جامعه توضیحاتی داد.
شعار سال: محمدجواد حق شناس، رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران اظهار کرد: انتظار ما این بود که در لایحه بودجه، شهرداری بتواند با یک نگاه انسان محور و گسترش فرهنگ، پیام خودش را به شهروندان و مدیریت شهری برساند.

وی ادامه داد: توقع ما این بود که سهم حوزه فرهنگ ارتقا پیدا کند و ما از این بابت نسبت به رویکردی که در تمام این ۳ سال شهرداری در بحث بودجه داشته، گلایه مندیم؛ متاسفانه به فرهنگ در بودجه توجه لازم نشده است.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران با اشاره به کمک مالی شهرداری تهران به جشنواره فیلم فجر، بیان کرد: سال گذشته شهرداری بدون کسب مجوز از شورای شهر و بدون مصوبه، کمک مالی به جشنواره فیلم فجر کرد که با رویکرد کمیسیون فرهنگی همخوانی نداشت و امسال هم این رویکرد را نپذیرفتیم.

حق شناس تاکید کرد: رویکرد ما حمایت از سینماگران، سینما و جشنواره‌های تخصصی بوده، اما کمک مالی به جشنواره فیلم فجر از وظایف شهرداری نبوده و مربوط به دولت است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از اعتماد آنلاین، تاریخ انتشار:۲۲ بهمن ۱۳۹۹، کد خبر:۴۶۴۲۳۴، www.etemadonline.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
0
0
باید اولین ترین چیزی که بهش فکر میکنیم تو این اوضاع بهم ریخته این باشه که فرهنگ از دست رفته مون رو احیا کنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین