پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۷۰۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۸
مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان گفت:هشت شهرستان استان سیستان وبلوچستان به دلیل نبود بودجه ونیروی انسانی فاقد اداره ارشاد است.
شعارسال: حسین مسگرانی اظهار کرد: تا زمانیکه بودجه و نیروی انسانی را سازمان مدیریت وبرنامه ریزی در اختیار اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی قرار ندهد قطعا این شهرستان ها بدون اداره ارشاد باقی خواهند ماند.

وی عنوان کرد: مکاتباتی با وزیر ارشاد، استاندار سیستان وبلوچستان وسازمان مدیریت وبرنامه ریزی انجام شده که امیدواریم در بحث نیروی انسانی و دادن سهمیه به هنرمندان بومی آن منطق مشکل این هشت شهرستان حل شود.

وی تصریح کرد: میرجاوه یکی از شهرستان های فاقد مجتمع فرهنگی وهنری ارشاد است که در بودجه های عمرانی امسال نیز پیشنهاد پیگیری ایجاد این مجتمع در آن دیده شده است که باید از طریق فرماندار آن نیز این اقدام پیگیری شود.

مسگرانی با اشاره براینکه در سه شهرستان دلگان، فنوج و یک شهرستان در منطقه سیستان مجتمع فرهگی وهنری ارشاد در حال احداث است اذعان کرد: علی رغم پیشنهادات در دوسال پیش به دلیل نبود بودجه کار ساخت مجتمع ارشاد در این شهرستان ها حذف شده بود که امیدواریم این موضوع امسال محقق وپیگیری شود.

وی ادامه داد: اگر در پروژه های جدید ساخت مجتمع فرهنگی وهنری وجود داشته باشد حتما در شهرستان قصر قند این مجتمع ایجاد خواهد شد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری تابناک سیستان و بلوچستان، تاریخ انتشار: دوشنبه 11 مرداد 1395، کدخبر: 269797 ، www.tabnaksistanbaluchestan.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۶
0
0
حالا یه گشت ارشاد نداره دیگه زندگی مردم به خطر افتاده
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
0
0
البته لزومی هم به احداث همچین جاهایی در این مناطق نیست چرا که فقط هزینه های بیخودی صورت میگیرد
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین