پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۷۶۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۸
معاون شرکت بازرگانی دولتی گفت: طبق وعده داده شده تا پایان این هفته (مهرماه) تمام مطالبات باقیمانده ناشی از خرید تضمینی گندم از طریق انتشار اوراق در فرابورس تأمین می‌شود.

شعارسال: حسن عباسی‌معروفان در مورد آخرین وضعیت پرداخت مطالبات گندم‌کاران که نسبت به سال‌های گذشته با تأخیر مواجه شده اظهار داشت: دوشنبه هفته گذشته (19 مهرماه) یک هزار میلیارد تومان از طریق عرضه اوراق مرابحه در فرابورس تأمین و به حساب کشاورزان واریز شد.

وی اظهار امیدواری کرد، طبق قول داده شده تا پایان این هفته 3 هزار میلیارد تومان باقیمانده نیز از همین طریق تأمین و مطالبات گندم‌کاران تسویه شود.

امسال با توجه به افزایش تولید گندم در کشور حدود 11 میلیون تن به ارزش 14 هزار میلیارد تومان به صورت خرید تضمینی از کشاورزان خریداری شد که باید قبل از آغاز کشت پاییزه این مطالبات پرداخت می‌شد اما به دلیل کمبود بودجه دولت بخشی از این رقم به ارزش 4 هزار میلیارد تومان تا کنون باقی مانده که انتشار اوراق در بورس به روش‌های سلف موازی و مرابحه برای پرداخت مطالبات در نظر گرفته شده است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار خبر 24 مهر 1395، کدمطلب: 13950724000794 ،www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
گندم کار
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
0
0
در هفته جاری ریالی به گندم کار پرداخت نشده است
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین