پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۷۸۱
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۴
جمعی از دستیاران تخصصی کودکان از صبح شنبه در ساختمان وزارت بهداشت نسبت به تغییر دوره‌های آموزشی بدون اطلاع قبلی به دانشجویان اعتراض کردند.

شعارسال: از صبح شنبه جمعی از دستیاران تخصصی کودکان از شهرهای مختلف همچون بندرعباس، کرمان، اصفهان، اهواز، تهران و ... در کنار هم جمع شده و در ساختمان وزارت بهداشت نسبت به برنامه‌های آموزشی اعتراض کردند.

مریم از دستیاران تخصص کودکان که ورودی سال 93 به این رشته است، در ارتباط با این تجمع اظهار داشت:‌ دستیاران تخصصی کودکان ورودی سال 93، تا سال سوم دوره آموزشی خود بر مبنای دوره سه‌ساله باید ادامه تحصیل می‌دادند؛ ولی اجرای برنامه چهارساله جهت این ورودی با اصول عدالت آموزشی مغایرت داشته و همه ما معترضین درخواست داریم برنامه چهارساله مورد نظر از ورودی سال 94 به بعد اجرایی شود.

علی نیز که در جمع معترضین حضور دارد می‌گوید از مدیرکل دفتر وزارتی و قائم مقام دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی و مهمتر از همه از وزیر بهداشت درخواست داریم جهت اعلام نظر بابت اعمال برنامه آموزشی سه ساله جهت دستیاران کودکان ورودی 93، موافقت کنند، همچنین باید توجه داشت با توجه به تأکید مقام معظم رهبری جهت افزایش رشد جمعیتی و نقش بسزای متخصصین کودکان در این حوزه، دستیاران کودکان ورودی سال 93 نیز اطمینان داشته باشند که برنامه‌ریزی صحیح و منسجمی در زمینه دوره‌های آموزشی آنها اجرایی شود.

همه معترضان پیگیر برقراری عدالت آموزشی بوده و از مسئولان مربوطه در وزارت بهداشت درخواست حضور در محل تجمع جهت پاسخ به سؤالات آنها دارند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 24مهر1395، کدخبر: 13950724000913: www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین