پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۷۸۴۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۱:۳۵
مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی از آماده سازی پرونده ثبت جهانی بقعه شیخ شهاب‌الدین اهری خبر داد.
شعار سال: احمد حمزه زاده به انتخاب شهرستان اهر به عنوان شهر ملی ورنی اشاره کرد و گفت: لوح اهر شهر ملی ورنی از سوی وزیر میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی به استاندار آذربایجان شرقی و نماینده مردم اهر و هریس تحویل داده شده است و برای این انتخاب و معرفی اهر با مرکزیت منطقه ارسباران به پایتخت ورنی ایران این لوح به شهرستان تحویل داده می‌شود.

فرماندار اهر نیز در جمع فعالان حوزه گردشگری این شهرستان افزود: انتخاب منطقه ارسباران با مرکزیت شهرستان اهر به عنوان اهر شهر ملی ورنی و تشکیل پرونده ثبت جهانی بقعه شیخ شهاب‌الدین اهری از جمله مطالبات دیرینه مردم شهرستان اهر بود که تحقق یافت.

رسول خدابخش از سرمایه‌گذاری ۱۰ میلیارد تومانی در حوزه گردشگری شهرستان اهر طی ۶ ماه گذشته خبر داد و گفت: خانه ورنی در راستای انتخاب شهرستان اهر به عنوان اهر شهر ملی ورنی با سرمایه‌گذاری ۲۰ میلیارد تومانی در شهرستان اهر احداث می‌شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از تابناک، تاریخ انتشار:۲۶ بهمن ۱۳۹۹، کد خبر:۱۰۳۴۳۸۱، www.tabnak.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
0
0
اين ثبت جهاني رو بايد به فال نيك بگيريم و در اين زمينه به ميراث فرهنگي مون خدا قوت بگيم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین