پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۷۹۰۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵
بر اساس شنیده‌ها، حجت الاسلام و المسلمین محمود رجبی که سال‌ها قائم مقامی موسسه آموزشی پژوهشی امام (ره) را بر عهده داشت طبق نظر رهبر معظم انقلاب، رئیس این موسسه حوزوی شد.
شعار سال: یک منبع آگاه اظهار داشت: مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای طی حکمی حجت الاسلام و المسلمین محمود رجبی را به عنوان ریاست موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی منصوب کرده‌اند که به زودی طی مراسمی رسما اعلام می‌شود.

گفتنی است: از ابتدای تاسیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)، آیت ‌الله مصباح یزدی طبق نظر رهبر معظم انقلاب، ریاست این موسسه را بر عهده داشت و طی سالیان گذشته نیز رجبی قائم مقام این موسسه علمی و حوزوی بوده است.

گزارش حاکی است: طی خبر واصله در ضمن انتصاب این عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه به عنوان ریاست موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی ره، اعضایی نیز از سوی مقام معظم رهبری به عنوان هیات امنا منصوب شده‌اند که اخبار تکمیلی پس از دریافت رسمی حکم اطلاع ‌رسانی خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین رجبی از شاگردان و ملازمان قدیمی آیت الله مصباح یزدی بوده و هم اکنون نیز عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه است.

آیت الله محمد تقی مصباح یزدی رئیس فقید موسسه آموزشی پژوهشی امام (ره) دوازدهم دی ماه سال جاری دعوت حق را لبیک گفت.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 26 بهمن 1399، کد خبر: 4959563،  www.irna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
0
0
امام خميني عزيزمون رو بايد در تموم جهات در جامعه به خصوص قشر محصل مون رو اگاه كنيم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین