پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۸۰۱۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۵
احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیات رئیسه مجلس از تقدیم لایحه اصلاحیه کلیات بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور از سوی دولت به مجلس خبر داد.
شعار سال: امیرآبادی فراهانی افزود: روز سه شنبه (۲۸ بهمن ماه) این اصلاحیه بودجه در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار می‌گیرد.

هیات وزیران در جلسه روز یکشنبه، بررسی و اصلاح لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ را در دستور کار قرار داد. هیات دولت در این جلسه به منظور تأمین نظر مجلس شورای اسلامی،لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور را بررسی و آن را اصلاح کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری نیز روز یکشنبه در دویست و سومین جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت، گفت: اصلاحیه لایحه بودجه بر اساس شرایط و مقتضیات کنونی کشور و با رویکرد همگرایی و همچنین با تکیه بر دیدگاه کارشناسان و متخصصان خبره کشور تهیه و تدوین شده است، لذا هرگونه سیاست‌زدگی می‌تواند به روند توسعه کشور و حقوق مردم آسیب برساند.

براساس این گزارش در آغاز این نشست، اصلاحات لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور برای ارائه به مجلس شورای اسلامی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و بر اساس گزارش ارائه شده از سوی سازمان برنامه و بودجه اصلاحات بودجه در منابع و مصارف با حفظ منطق و شاکله کلی لایحه بودجه انجام شده است.

بر این اساس تامین کالاهای اساسی و ضروری مردم با ارز ترجیحی و همچنین منابع لازم برای حوزه‌های توسعه ای کشور، مورد توجه قرار گرفت.

رییس جمهوری پس از ارائه این گزارش، با تاکید بر ضرورت تصویب هر چه سریع‌تر لایحه بودجه گفت: موضوع مهمی مثل بودجه کشور نباید بگذاریم درگیر مناقشات و مباحث بی‌ثمر شود و با همگرایی و اجماع سازی پیام ثبات و رشد به اقتصاد بدهیم.

روحانی با بیان اینکه اقتضای وضعیت اقتصادی امروز کشور و در عین حال انتظارات مردم از دولت، ایجاد آرامش و ریل‌گذاری صحیح مسیر آینده اقتصاد است، اظهار داشت: باید همه توجه کنیم که هر وقفه‌ای در تصویب بودجه کشور می تواند به کلیت اقتصاد و از آن مهم‌تر معیشت و زندگی مردم آسیب وارد کند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار ۲۷ بهمن ۱۳۹۹، کد خبر: 84229755، www.irna.ir.
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
0
0
اصلاحات بودجه اون هم توسط مجلسي مخالف با ايدئولوژي موجود دولت امري غير ممكن هست در ايران
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین