پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۸۳۷
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۶
فرماندار مهرستان گفت: انتقال آب شرب از سد ماشکید علیا، یکی از خواسته‌های به حق مردم شهرستان مهرستان است.
شعارسال: ظهر امروز جلسه شورای اداری شهرستان مهرستان با حضور فرماندار، نماینده مجلس، بخشداران بخش مرکزی و آشار، ائمه جمعه، فرماندهان نظامی و انتظامی، معتمدین اعضای شورای اداری و شورای شهر در محل سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

فرماندار مهرستان در این جلسه اظهار کرد: شهرستان مهرستان با جمعیتی افزون بر 62 هزار نفر دارای 2 بخش مرکزی و آشار و 4 دهستان با قرار گرفتن در یک 5 راه از موقعیت استراتژیکی بسیار خوبی برخوردار است.

رشید پارسایی افزود: در سال 93 /94 بیشترین اعتباراتی که تزریق شد از ماده 180 بود که کمک بسیار خوبی در روند اجرای پروژه‌ها شد.

این مسؤول ادامه داد: جمع اعتبارات سال گذشته 25 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و ماده 180 بود.

فرماندار مهرستان با بیان اینکه شعار امسال به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نام‌گذاری شده خاطرنشان کرد: با تخصیص اعتبارات لازم امید است پروژه‌های نیمه تمام شهرستان به اتمام برسد.

پارسائی بیان کرد: انتقال آب شرب از سد ماشکید علیا، یکی از خواسته‌های به حق مردم شهرستان مهرستان است که امیدواریم با تعامل مسؤولان و پیگیری‌های نماینده مجلس این امر محقق شود و مردم از نعمت آن شهرستان‌های مهرستان، سیب و سوران و شهر هیدوچ برخوردار شوند.

وی تصریح کرد: ساختمان سایت اداری، کانون پرورش فکری کودکان، پل ماشکید، خط انتقال آب شرب مصرفی و کشاورزی از جمله پروژه‌های عمرانی شهرستان مهرستان است که نیازمند تزریق اعتبارات کافی برای اتمام است.

نماینده مردم شهرستان‌های سراوان، سیب و سوران و مهرستان در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه اظهار کرد: بسیار خرسندیم از اینکه امروز در جمع مردم و اعضای شورای اداری شهرستان مهرستان حضور پیدا کنیم و به بررسی مشکلات بپردازیم.

محمدباسط درازهی افزود: طی جلسات و دیدارهایی که در پایتخت برگزار کردیم و خواهیم کرد امید است به زودی شاهد خبرهای خوشی برای حوزه انتخابیه سراوان، سیب و سوران و مهرستان باشیم.

وی همچنین از تمامی اقشار مختلف، جوانان، مسؤولان و صاحبنظران خواستار تعامل و همفکری برای پیگیری و مطالبات مردمی شد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به تکریم ارباب رجوع گفت:‌ مدیرانی که توان دوندگی برای برطرف کردن مشکلات مردم را ندارند از چرخه حذف خواهند شد.

در پایان هر کدام از اعضای حاضر در جلسه به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

گفتنی است، ارتقاء محورهای مواصلاتی مهرستان به ایرانشهر و مهرستان به سرباز، راهاندازی و افتتاح مرکز بستر درمانی، استقرار باقیمانده ادارات، اجرای طرح گازرسانی و افتتاح جایگاه سیلندر پرکنی گاز، دانشگاه و حوزه ارتباطات خطوط تلفن از جمله خواستههای مردم مهرستان از مسؤولان و نماینده مجلس بود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: یکشنبه 20 تیر 1395 ، کدخبر: 13950420001154 ، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین