پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۸۵۳۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۰
دادستان مرکز استان فارس از دستگیری شماری از اعضا و انهدام یک باند رشا و ارتشاء توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) و با هماهنگی دستگاه قضایی فارس، در شهرداری یکی از مناطق شیراز خبر داد.

شعار سال: سید مصطفی بحرینی با بیان اینکه تاکنون دو نفر از اعضای این باند دستگیر شده‌اند، گفت: دستور قضایی بازداشت سایر اعضای این باند نیز صادر شده و در روزهای آتی اجرا خواهد شد.


بحرینی با اشاره اینکه این باند رشا و ارتشاء اقدام به صدور مجوزهای ساخت و ساز غیر قانونی در برخی باغ‌ها می‌کردند، گفت: تنها در دو فقره از موارد بیش از ۱۰ میلیارد ریال وجوه غیر قانونی کشف شده است.

این مقام قضایی استان فارس افزود: کشف این جرائم در حوزه مفساد اداری توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) و با هماهنگی مقام قضایی انجام شده و این پرونده در شعبه ویژه بازپرسی در حال تکمیل تحقیقات است.

بحرینی افزود: برخورد قاطع، بدون اغماض و تبعیض با مفاسد اداری و اقتصادی یکی از اولویت های مهم مجموعه قضایی در استان است و در این مسیر مسئولین قضایی از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد.

وی ادامه داد: کلیه مجوز های صادره توسط این افراد تحت بررسی دقیق و کارشناسی قرار دارد و مجوز هایی که بر خلاف ضوابط و ناشی از اقدامات خلاف و مجرمانه صادر شده باشد، ضمن تعقیب کیفری عوامل مرتبط، شرکا و معاونین، مطابق مقررات برای ابطال آن اقدام و پیگیری لازم انجام می‌شود و مسببین و عومل در چارچوب قانون مسئولیت جبران خسارات مادی را برعهده خواهند داشت.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز فارس گفت: مطابق مقررات، اطلاع رسانی از روند پیگیری این پرونده ها در دستور کار خواهد بود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: 29 بهمن 1399، کد خبر: 4959563،  www.ilna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
0
0
شهرداری ها دارن چیکار میکنن واقعا؟ این همه تخلفات مالی در شهرداری ها در هیچ کجای جهان وجود نداره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
0
0
شهرداری شیراز هم واقعا ای دو صد کاش که میتونست زمینه رو برای بهبود اوضاع معیشتی و کارگر های روز مزد ایجاد کنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین