پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۸۵۶۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۷
مشاور مقام معظم رهبری در پی درگذشت آیت الله حاج سید رضی علوی، از علمای سرشناس استان فارس و پدر وزیر اطلاعات در پیام تسلیتی این ضایعه را به حجت الاسلام علوی، وزیر اطلاعات، روحانیت، حوزه‌های علمیه و مردم شریف استان فارس تسلیت گفت.

شعار سال: متن پیام تسلیت علی لاریجانی بدین شرح است:
 
بسم‌الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای سیدمحمود علوی

 وزیر محترم  اطلاعات
 
رحلت ابوی مکرمتان، عالم پارسا و مجاهد، حضرت آیت الله آقای حاج سید رضی علوی رضوان الله تعالی علیه موجب تالم و تاثر گردید.
 
آن عالم بزرگوار،  سالیان متمادی  به نشر معارف اسلامی اهتمام وافر داشتند و همه عمر پر برکت خود را در راه  تهذیب و  ترویج علوم دینی سپری کردند.

اینجانب این ضایعه را به حوزه های علمیه و روحانیت معظم به ویژه جنابعالی، سایر اعضای بیت مکرم ، دوستدران و ارادتمندان آن عالم ربانی و عموم مردم شریف استان فارس تسلیت عرض می کنم و برای آن مرحوم، رحمت و رضوان الهی و برای بازماندگان از درگاه خداوند متعال صبر و اجر  مسئلت می‌ نمایم.
 
علی لاریجانی
مشاور مقام معظم رهبری


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری  ایلنا، تاریخ انتشار:  30 بهمن  1399  ، کدخبر: 1040815، www.ilna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
0
0
لاریجانی هم داره کم کم خودش رو برای انتخابات سخت و سرنوشت ساز پیش رو اماده میکنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین