پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۹۳۰۶
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۰
چهارشنبه ۲۹ بهمن‌ماه ۱۳۹۹ رشته‌کوه دنا به خود پیچید و زمین لرزید. فرماندار دنا با تاکید به نیاز مردم به چادر‌های بیشتر برای اسکان موقت، می‌گوید: اوضاع در کریک، اما متفاوت است. روستای زیبا و کهنی که در دامن دنا، تا دیروز میزبان گردشگران طبیعت بود، بافت سنتی و قدیمی خود را یک شبه از دست داد و به ویرانه‌ای تبدیل شد، تا دل زنان و مردان میهمان‌نوازش چونان بگیرد که با سکوت خانه‌خرابیشان را به نظاره بنشینند.

شعار سال:چهارشنبه ۲۹ بهمن‌ماه ۱۳۹۹ رشته‌کوه دنا به خود پیچید و زمین لرزید. درست در سومین سالگرد روزی که دنا به خود پیچیده و با برخورد هواپیمای ۳۷۰۴ آسمان بر بدنش، هوا را لرزانده بود.

حالا سه روز از این عصیان طبیعت می‌گذرد و با ناسازگاری برف و باران، زندگی، سی‌سختی‌ها و روستاییان اطرافش را می‌آزارد.

طبق گفته عبدالحمید پناهی، فرماندار شهرستان دنا، نزدیک به دو هزار واحد مسکونی در سی‌سخت و روستاهای اطراف آن تخریب شده و آسیب دیده‌اند و حدود هزار خانه باید ساخته شود.

فرماندار دنا با تاکید به نیاز مردم به چادرهای بیشتر برای اسکان موقت، می‌گوید: اوضاع در کریک اما متفاوت است. روستای زیبا و کهنی که در دامن دنا، تا دیروز میزبان گردشگران طبیعت بود، بافت سنتی و قدیمی خود را یک شبه از دست داد و به ویرانه‌ای تبدیل شد، تا دل زنان و مردان میهمان‌نوازش چونان بگیرد که با سکوت خانه‌خرابیشان را به نظاره بنشینند.

تعداد بازدید : 9

پایگاه تحلیلی -خبری شعار سال ،برگرفته از کانال تلگرامی جماران

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین