پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۹۹۱۳
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۴
به دنبال انتشار خبری در رسانه‌های فارسی زبان بیگانه مبنی بر سرطان زا بودن محصولات کلوچه نادری به نقل از یک نشریه آلمانی، پس از بررسی‌ها و آزمایشات لازم، سلامت این محصول، بار دیگر تایید شد.
شعار سال: پس از انتشار خبری در رسانه‌های فارسی زبان بیگانه مبنی بر سرطان زا بودن محصولات کلوچه نادری به نقل از یک نشریه آلمانی، این محصول مجدداً مورد بررسی و آزمایش قرار گرفت.

با بررسی دقیق و علمی نمونه‌ها در آزمایشگاه‌های مرجع داخل و خارج از کشور و بعد از دریافت نتیجه آزمون و تاییدیه سلامت از مراجع ذی‌صلاح، بر اساس مستندات مطلبی که پیشتر در خصوص سرطان‌زا بودن این محصول مطرح شده بود، رد می‌شود.

مدیرکل نظارت بر غذا و نوشیدنی سازمان غذا و دارو نیز در پاسخ به اطلاعیه سازمان بهداشت جهانی اعلام کرد: تمام محصولات صادراتی از ایران مطابق با مقررات سازمان جهانی بهداشت کُدکس codex مواد غذایی و سازمان غذا و دارو ایران تولید می‌شوند.

در واکنش دیگر دکتر ربابه شیخ الاسلام رئیس انجمن علمی غذا و تغذیه حامی سلامت ایران اعلام کرد: بر اساس مستندات، بازرسی‌ها و آزمایشات انجام شده، این محصول فاقد آلاینده‌های میکروبی و شیمیایی مضر برای سلامت انسان بوده و مصرف آن ایمن است.

همچنین انجمن علوم و صنایع غذایی ایران ضمن رد ادعای نشریه آلمانی صحت و سلامت محصولات این شرکت را تأیید و بر این اساس سلامت مصرف‌کنندگان را در حاشیه امنیت غذایی دانست.

باشگاه توسعه کسب و کار کمیسیون ملی یونسکو-ایران در سال جهش تولید ملی و در راستای حمایت از تولید کنندگان و کمک به توسعه زیر ساخت‌های علمی، آموزشی و فرهنگی آنان تأسیس شد که شرکت کلوچه نادری عضو این باشگاه است.
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت اگروفودنیوز، تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۹۹، www.agrofoodnews.com.
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین