پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۰۰۶۸
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۰
رئیس اداره حفاظت محیط زیست خرم‌دره گفت: پسماند صنایع این شهرستان برای استقرار کارگاه‌های معدنی و وابسته به معدن عمدتاً باطله‌های معدنی است.
شعار سال: توکل سلیمانی با اشاره به استقرار صنایع متعدد در شهرستان خرم‌دره، عنوان کرد: یکی از موضوعاتی که در حوزه صنایع همواره مطرح است، موضوع پسماند صنایع بوده که از دغدغه‌های محیط زیست نیز محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پسماند صنایع خرم‌دره برای استقرار کارگاه‌های معدنی و وابسته به معدن عمدتاً باطله‌های معدنی است، تصریح کرد: در حال حاضر این پسماندها با نظارت کامل به شیوه مطلوب و مورد قبول محیط زیست در این شهرستان مدیریت می‌شود.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست خرم‌دره، یادآور شد: خوشبختانه هیچ نوع پسماند مخاطره‌آمیزی در حوزه آلودگی آب، خاک و هوا در خرم‌دره وجود ندارد.

وی با تاکید بر اینکه پسماندهای ویژه صنایع در حال انتقال به مراکز امحا در خارج از استان است، ادامه داد: مقصد اغلب این پسماندها، استان‌های اصفهان، مرکزی و قزوین است.

این مسوول با اشاره به اینکه یکی دیگر از دغدغه‌ها محیط زیستی، موضوع پسماندهای بیمارستانی به‌ویژه در روزهای کرونایی این ایام است، یادآور شد: پسماندهای بیمارستانی در خرم‌دره نیز توسط دستگاه‌های امحا بی‌خطرسازی شده و پس از این اقدام در سلول‌های مخصوص جایگاه زباله به صورت ویژه دفن می‌شود.

سلیمانی با تاکید بر اینکه آنچه که نیاز امروز خرم‌دره در حوزه همه پسماندها است، ایجاد لندفیل صنعتی است، خاطرنشان کرد: اخیراً سرمایه‌گذاری در این حوزه اقدام به مطالعه منطقه برای امکان‌سنجی استقرار چنین مرکزی کرده است که امیدواریم به نتیجه برسد.

شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته ار سایت می‌متالز، تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۹۹، کد خبر: ۱۶۳۰۱۸، www.me-metals.ir.
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین