پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۰۲۴۲
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۷
«هادی العامری» رئیس ائتلاف «الفتح» عراق در بیانیه‌ای از «مصطفی الکاظمی» نخست‌وزیر این کشور خواست تا در خصوص حمله هوایی آمریکا در مرز عراق و سوریه تحقیق کند.
شعار سال : «هادی العامری» رئیس ائتلاف «الفتح» عراق در بیانیه‌ای از «مصطفی الکاظمی» نخست‌وزیر این کشور خواست تا در خصوص حمله هوایی آمریکا در مرز عراق و سوریه تحقیق کند.
 
در این بیانیه آمده است که طبق اطلاعات بسیار، آمریکایی‌ها نیرو‌های الحشد الشعبی مستقر در مرز عراق و سوریه را هدف قرار داده‌اند نه آن‌چنان که خود مدعی هستند به یک گروه مقاومت اسلامی عراقی در خاک سوریه حمله کرده باشند.

العامری همچنین از الکاظمی خواست تا درباره روایت دولت آمریکا مبنی بر همکاری میان دولت عراق و وزارت دفاع آمریکا برای انجام این حمله تحقیق کند.

او هشدار داد که این سخن مقامات آمریکایی خطرناک و موجب از بین رفتن وحدت و انسجام میان نیرو‌های امنیتی عراقی می‌شود و باید طی یک ضرورت فوری و با توجه به اهمیت بالای آن تحقیقات صورت گرفته و مردم در جریان نتیجه آن قرار گیرند.

«جان کربی» سخنگوی وزارت دفاع آمریکا شامگاه جمعه گفت که دو فروند جنگنده اف-۱۵ آمریکا در بامداد روز جمعه با هفت موشک نقطه‌زن، ۹ مقر «نیرو‌های وابسته به ایران» در مرز سوریه با عراق را منهدم کرده و به دو مقر دیگر آسیب زده‌اند.


شعار سال ، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه بین المللی شفقنا ، تاریخ انتشار 9 اسفند ۹۹ ، کد خبر : 1105593  ، fa.shafaqna.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین