پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۱۸۸۴
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵
سخنگوی کمیته چهارشنبه آخر سال اورژانس تهران از مصدومیت ١١ تن در تهران از ابتدای اسفند ماه تاکنون خبر داد.
شعار سال: سید مهرسروش در باره برنامه‌های اورژانس تهران در خصوص کاهش صدمات چهارشنبه سوزی آخر سال اظهار کرد: از حدود دو ماه پیش با دستور دکتر صابریان، رییس مرکز اورژانس تهران یکسری اقدامات مرتبط با چهارشنبه آخر سال آغاز شد.

وی ادامه داد: ٣٩ درصد از مصدومان سال گذشته در میانگین سنی ۶ تا ١٨ سال بودند و با توجه به اینکه کلاس‌های درسی این افراد به صورت مجازی برگزار می‌شود، طی هماهنگی با آموزش و پرورش شهر تهران و شهرستان‌های تهران، محتوای آموزشی، بنر و... را برای بارگزاری در سامانه‌های شاد فرستادیم.

وی افزود: برای مساجد، شهرداری‌ها و ارگان‌های مختلف نیز محتوای تولید شده فرستاده شد که در سامانه‌های مجازی نیز بارگزاری شود.
 
١١ مصدوم چهارشنبه‌سوری در تهران طی روزهای اخیر

سخنگوی کمیته چهارشنبه آخر سال گفت: بیش از ١ میلیون و ۵٠٠ هزار نفر از موارد بارگزاری شده، چه در سامانه شاد و چه در سامانه‌های دیگر دیدن کردند و امیدوارم تاثیر گذار بوده باشد و شاهد کاهش مصدومان چهارشنبه سوری آخر سال باشیم.

مهرسروش افزود: به نسبت سال‌های گذشته که در سال ٩۵ در سطح حدود ۴۰۰۰ مصدوم داشتیم آمار‌ها کاهش یافته است و سال ٩٧ نیز آمار پایین آمد و حدودا نصف شد. البته با وجود اینکه سال گذشته به خاطر مبحث کرونا آمار مصدومان کاهش یافت، اما متاسفانه آمار نقص عضو و فوتی‌ها نسبت به سال ۹۷ افزایش یافته بود.

وی ادامه داد: از ابتدای اسفند در تهران هفت ماموریت مرتبط با چهارشنبه آخر سال داشتیم که حدودا ١١ نفر طی آن مصدوم شدند. از این تعداد ٩ نفر به بیمارستان منتقل شدند و دو نفر در محل درمان شدند. همه این ١١ نفر مرد بودند و بیشتر این افراد دچار تروما یا سوختگی شدند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از تابناک، تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹، کد خبر: ۱۰۳۹۴۹۴، www.tabnak.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین