پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۳۲۷۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۳
تیم‌های استقلال و فولاد برای بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا به عربستان سفر خواهند کرد و در صورتی که به این کشور سفر نکنند جریمه خواهند شد.
شعار سال: بعد از آنکه عربستان میزبان بازی‌های فولاد و استقلال در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا شد، این سوال به وجود آمد که موضع وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال در قبال تصمیم کنفدراسیون فوتبال چه خواهد بود.

روز گذشته علی‌نژاد معاون وزیر ورزش اعلام کرد تیم‌های ایرانی در شرایطی به عربستان خواهند رفت که AFC تیم‌های عربستانی را هم ملزم به سفر به ایران کند. البته این صحبت‌ها در حالی مطرح شده که همه میزبانی‌ها از ایران گرفته شده و دلیلی برای حضور تیم‌های عربستانی یا تیم‌های هر کشور دیگری در ایران وجود ندارد.

در چنین شرایطی خبر آمده که بعد از مذاکره AFC با فدراسیون فوتبال عربستان و تضمین‌هایی که این دو نهاد درباره مسائل مختلف داده‌اند، تصمیم بر این شده که استقلال و فولاد برای بازیهایشان راهی عربستان شوند.

فولاد که پیش از این در اهواز میزبان العین امارات در مرحله پلی‌اف لیگ قهرمانان بود، حالا باید این بازی را در عربستان برگزار کند و در صورت رسیدن به مرحله گروهی، سایر بازیهایش را هم در این کشور انجام خواهد داد.

البته عربستانی‌ها ۵ سال پیش به‌ای اف سی اعلام کرده بودند، تا ۵ سال میزبان تیم‌های ایرانی نمی‌شوند و به ایران هم نمی‌روند و حالا پس از ۵ سال، این مهلت به پایان رسیده و‌ای اف سی عربستانی‌ها را ملزم به راه دادن تیم‌های ملی و باشگاهی ایرانی کرده است.

در صورت عدم حضور ایران در عربستان، جرایم سنگین مالی و محرومیت‌های چند ساله برای تیم‌های باشگاهی ایران در نظر گرفته خواهد شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹، کد خبر: ۹۲۰۴۲۱، snn.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
0
0
عربستانی ها بلای زیادی رو سر مردم ایران اوردن واقعا خصوصا در زمینه فوتبال در فدراسیون اسیایی که باید روشون هرطور شده کم بشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۳
0
0
عربستان خیلی سوسوه میاد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین