پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۳۳۴۳۳۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۴
روحانی در شرایطی ادعای ایجاد متوسط سالانه ۵۵۵ هزار شغل در کشور را دارد و چنین آماری را اعلام می‌کند که در دولت او همواره نرخ بیکاری دو رقمی بوده و مرکز پژوهش‌های مجلس هم آمار واقعی بیکاری را دو برابر امار اعلام شده توسط دولت و حدود ۲۴ درصد اعلام کرده است.

شعار سال: روحانی امروز دوشنبه در هشتادمین جلسه شورای عالی اشتغال اظهار داشت :ایجاد متوسط سالانه ۵۵۵ هزار شغل در کشور در شرایط سخت جنگ اقتصادی و تحریم را نشان دهنده اهمیت موضوع اشتغالزایی در دولت تدبیر و امید است.

در حوزه اشتغال روستایی و عشایری، در دولت‌های یازدهم و دوازدهم از اولویت‌های ایجاد شغل برای رونق کسب و کار و احیاء مشاغل سنتی در روستاها بوده است و با اجرای بیش از ۱۴۲ هزار طرح در مناطق روستایی، بیش از ۲۶۰ هزار اشتغال تاکنون ایجاد شده است.

روحانی در شرایطی چنین آماری را اعلام می‌کند که در دولت او همواره نرخ بیکاری دو رقمی بوده و مرکز پژوهش‌های مجلس هم آمار واقعی بیکاری را دو برابر امار اعلام شده توسط دولت و حدود ۲۴ درصد اعلام کرده است.

 

پایگاه تحلیلی- خبری شعار سال ،برگرفته از کانال تلگرامی مردم سالاری آنلاین

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۴
0
0
ایشون با خودش چی فکر کرده که داره این حرف رو میزنه این شغل هارو چرا ما ندیدیم پس
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین