پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۵۱۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۲
آقای شریعتی ، مردم از شعار و وعده خسته هستند. در انتصاب حضرتعالی به نظر خودت ، شایسته سالاری رعایت شده است؟ حالا چرا شعار برخورد با ارگان های دولتی عبور کننده از خط قرمز را می دهی؟ اگر مرد عملی و شجاعت کافی داری، چهارتا از این ارگان های دولتی را به دادگاه ببر تا مردم ببینند؟ اگر نه، در شرایط وجود مرغ 40 تومانی، گوش مفت کسی ندارد که در اختیار شعارها قرار دهد.

شعار سال : غلامرضا شریعتی و هیات همراه عصر امروز از اداره کل استاندارد استان تهران و بخش های آزمایشگاهی آن بازدید کردند.
رییس سازمان ملی استاندارد در نشستی که در جریان این بازدید با مدیرکل و روسای ادارات استاندارد تهران برگزار شد، بر استانداردسازی زمین‌های بازی و برخورد قاطع با شهرداری‌های متخلف در چارچوب وظایف و قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد تاکید کرد.
وی همچنین با تاکید بر برون‌سپاری و تمرکز زدایی دولتی گفت: این موضوع از اولویت‌های کاری سازمان ملی استاندارد و ادارات تابعه است.
محمودرضا طاهری، مدیرکل استاندارد استان تهران در این نشست با ارائه گزارشی اعلام کرد: ۱۷درصد از ۲۵هزار واحد تولیدی دارای مجوز استاندارد در کشور، در استان تهران فعالیت دارند.
وی ادامه داد: درحالیکه ۴۵ درصد از گواهی‌نامه‌های صادرشده آسانسور و ۲۶درصد از تجهیزات بازی، ۱۶ درصد از صدور و ابطال پروانه‌های استاندارد مربوط به استان تهران بوده‌است، فقط ۶درصد از نیروی انسانی و ۷درصد از بودجه کل به این استان اختصاص دارد.
طاهری، توجه ویژه به این اداره‌کل را برای بهبود عملکرد و نظارت بر استاندارسازی خواستار شد.
در این بازدید چهار ساعته، چالش‌ها و مسائل مربوط به ضوابط و روش‌های اجرایی روسای ادارات و معاونان این اداره کل به بحث و بررسی گذاشته شد.
رییس سازمان ملی استاندارد ایران و هیات همراه در ادامه از آزمایشگاه‌های طلا، شوینده، شیمی و غذایی این اداره‌کل بازدید کردند.

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۴
0
0
شعار دادن و شعار زدگي يكي از بحران هايي هست كه ملت ايران چندين ساله با خودشون دارن حمل ميبكنن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین