پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۵۲۲۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۹
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی گفت: در طرح سربازی باید دیدگاه‌های مردم، خواسته‌های جوانان و نیاز‌های عمومی کشور مورد توجه باشد.
شعار سال : عباس مقتدایی نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، درباره آخرین وضعیت طرح سربازی حرفه‌ای در مجلس، گفت: درباره موضوع سربازی و خدمتی که جوانان کشور باید انجام دهند، در ادوار گذشته مجلس طرح‌هایی مطرح شد و حتی از دوره‌ای به دوره‌ی دیگر رسید، اما بی نتیجه ماند.

وی افزود: در مجلس یازدهم قرار بر این شد که یک طرح جامع را درباره خدمت سربازی بررسی کنیم؛ قطعا در این بررسی‌ها دیدگاه‌های نیرو‌های مسلح و همه دستگاه‌هایی که متولی اصلی این موضوع هستند، لحاظ می‌شود و از طرفی باید دیدگاه‌های مردم، خواسته‌های جوانان و نیاز‌های عمومی کشور مورد توجه قرار گیرد.

مقتدایی تاکید کرد: ما در قالب این مجموعه، در یک کمیته ذیل کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در حال بررسی موضوع هستیم، می‌توانیم دیدگاه‌های تخصصی همه دستگاه‌های مرتبط از جمله نمایندگان و کمیسیون‌های مختلف را لحاظ و به سمت طرح جامعی که نیاز کشور را پاسخ دهد، حرکت کنیم.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در بخش پایانی صحبت هایش گفت: اگر کسانی در کشور هستند که درباره خدمت سربازی و قوانین آن نظری دارند می‌توانند با کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در میان بگذارند.


شعارسال ، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۴۰۰، کدخبر: ۷۶۹۸۵۶۷، www.yjc.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۱
0
0
اين موضوع تا به سمت نهايي شدن بره خودش گلي طول ميكشه و به من و امثال من نميرسه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین