پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۵۲۶۵
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۴
نماینده مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی، گفت: معابری که در ایام محدودیت‌های کرونایی مسدود شده بودند، برای رفع مشکلات تردد شهروندان ظرف مدت امروز تا فردا بازگشایی می‌شوند.
شعار سال: مجتبی یوسفی در خصوص تصمیماتی که در زمینه کنترل کرونا اتخاذ می‌شود، اظهار کرد: در زمینه کنترل و مدیریت بحران‌ها و به‌طور خاص بحران کرونا، نباید همیشه کوتاه‌ترین و راحت‌ترین راه را از نظر دولت برای حل مشکلات انتخاب کرده و هیچ توجهی به تبعات آن در زندگی مردم نداشته باشیم.

وی به تصمیم دولت در خصوص مجاز اعلام کردن سفر‌ها به برخی مناطق اشاره کرد و افزود: متأسفانه گاهی در دولت شاهد تصمیماتی هستیم که نه‌تن‌ها در کنترل کرونا نقشی ندارد بلکه باعث افزایش آمار این بیماری و فرسایش و خستگی کادر درمان می‌شود.

نماینده مردم خوزستان در مجلس شورای اسلامی همچنین ضمن اشاره به تعطیل و نیمه تعطیل بودن یک‌ساله بازار و ضرر کاسبان در این مدت، تصریح کرد: در مورد تعطیلی بازار نیز دولت نباید کوتاه‌ترین و آسان‌ترین راه یعنی تعطیلی بازار را در دستور کار قرار داده و به معضلات معیشتی بازاری‌ها که بیش از یک سال درگیر آن هستند توجهی نکند.

یوسفی در خصوص مشکلات تردد مردم در سطح شهر در ایام محدودیت‌ها، عنوان کرد: در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان که با حضور استاندار خوزستان برگزار شد، مشکلات مسدود شدن بازار و معابر اصلی شهر را مطرح کرده و خواستار رفع انسداد راه‌ها شدیم که با موافقت استاندار تائید شد.

وی اضافه کرد: مردم برای تردد خود در سطح شهر و یا رفتن به مراکز درمانی به‌ویژه مراکزی که در مرکز شهر قرار دارند، با مشکلات ترافیکی زیادی مواجه می‌شوند که هیچ‌گونه توجیه خاصی در کنترل بیماری کرونا نداشته و تنها مشقت تردد را برای شهروندان به همراه دارد.

نماینده مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در کنترل مبادی ورودی شهر و جلوگیری از سفر‌های غیر ضروری در سطح کشور کوتاهی به عمل آمده و نباید این کوتاهی را با بستن معابر داخل شهر که هیچ تأثیری در کنترل کرونا ندارد جبران کرده و برای مردم مشکلات مضاعف ایجاد کنیم.
 
تخصیص ۴۰ هزار دوز واکسن کرونا 

یوسفی به تائید پیشنهاد بازگشایی معابر بسته‌شده در سطح شهر توسط استاندار خوزستان در شورای عالی برنامه‌ریزی اشاره کرد و گفت: با دستور استاندار ظرف مدت امروز تا فردا، معابر مسدود شده بازگشایی می‌شوند تا مشکلات تردد مردم به منازل و مراکز درمانی برطرف شود.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی در ادامه در خصوص تأمین واکسن کرونا، اظهار کرد: تخصیص ۴۰ هزار دوز واکسن کرونا قبل از سال و ادامه پیگیری این روند برای واکسیناسیون کادر درمان و در روز‌های اخیر پاکبانان و بیماران خاص ادامه دارد.

وی ضمن اشاره به ظرفیت کمیسیون تلفیق بودجه برای بهبود مکانیزم کنترل بیماری‌ها، از اختصاص ۱۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای نوسازی بیمارستان‌های گلستان و رازی اهواز خبر داد و گفت: قدمت برخی از بیمارستان‌های اهواز مثل گلستان به ۵۰ سال قبل بر می‌گردد که بهبود و نوسازی این بیمارستان‌ها را در اولویت دستور کار قرار می‌دهد.

یوسفی در خصوص وضعیت بیمارستان امام خمینی (ره) اهواز اعلام کرد: ظرفیت مگا آی سی یو این بیمارستان با افزایش به رقم ۷۳ نفر، به یکی از بزرگ‌ترین مگا آی سیو‌های کشور تبدیل شده که هم اکنون در دست احداث است.

نماینده مردم، اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی در پایان بیان کرد: در سال آینده اعتبارات خوبی به بخش بهداشت و درمان استان اختصاص می‌یابد تا محرومیت‌های بخش بیمارستانی برطرف شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از ایلنا، تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۰۵۶۳۸۷، www.ilna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین