پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۳۳۵۷۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۵
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی مهمترین اولویت کشور را تثبیت قیمت‌ها و کاهش تورم عنوان کرد.

شعار سالوحید جلال زاده  با اشاره به مهمترین اولویت های امسال ،گفت: از اولویت های مهم کشور  بحث اجرای درست بودجه کشور است که با کمک دولت و مجلس تدوین و مصوب شد،اجرای درست  قانون بودجه ،قطعا در بسیاری از موارد گره گشا خواهد بود.


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: از دیگر اولویت های کشور با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری بحث اصلاح قیمت هاست،در حال حاضر قیمت ها به صورت هفتگی،روزانه و ماهانه در حال افزایش است،تثبیت قیمت ها و کاهش تورم نیز باید امسال مورد توجه قرار گیرد.


وی از دیگر اولویت های کشور را مشارکت حداکثری مردم در انتخابات عنوان کرد و گفت: بحث مشارکت مردم در انتخابات هم در ریاست جمهوری و هم شوراها باید مورد توجه قرار گیرد چراکه باعث قوام کشور و حفظ سرمایه اجتماعی می شود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی افزود: مشارکت مردم در انتخابات باعث می شود هم از دشمنی ها کاسته شود و هم برخی از مشکلات داخلی به سمت حل شدن برود .هرچقدر حضور مردم در صحنه بیشتر باشد به همان اندازه مشکلات نیز کمتر می شود.

شاکری خاطر نشان کرد: از دیگر اولویت های کشور توجه به معیشت مردم و حمایت از مددجویان کمیته امداد و بهزیستی است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری شبستان، تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۰۴۱۹۲۹، www.shabestan.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۴
0
0
كاهش تورم براي مردم ايران يك ارزو شده واقعا اين حق ملت شريف ايران نيست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین